نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

دستگاه قضا با عوامل ساختارشکن برخورد جدی کند

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت:دستگاه قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی قاطعانه با عوامل ساختار شکن در جامعه و هتک حرمت کنندگان برخورد جدی کنند.
کد خبر: ۵۸۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ - 30March 2023
سپاه در صحنه های مختلف با بصیرت و انقلابی حرکت می کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز پنج شنبه در دیدار نوروزی با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله و مدیران بسیج طلاب استان اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی، ولایی و انقلابی و پایه گذار نهضت خدمت رسانی به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی است و عاشقانه در صحنه های خدمت رسانی و دفاع حضور داشته و همواره وفادار به مردم و انقلاب بوده و عملکرد  این نهاد مقدس در همه ابعاد درخشان و افتخار آفرین است.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: سپاه پاسداران در قلوب ملت ایران و امت اسلام جا دارد و البته سپاه ذلت ناپذیر است و زیر بار ظلم و ستم نمی رود و با قدرت از منافع مسلمانان و مستضعفین دفاع می کند.
 
وی با تاکید بر اینکه سپاه در صحنه های مختلف با بصیرت و انقلابی حرکت می کند،گفت: سپاه در مسیر تحقق بیانات امامین انقلاب شتابنده گام برمی دارد و لذا افزایش آگاهی و بصیرت در سپاه روز به روز باید تقویت شود.
 
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: یکی از مهمترین ضرورت های امروز کشور انسجام، هم افزایی، وحدت و مشارکت دستگاه های فرهنگی و نهادهای انقلابی است و همانگونه که وحدت نیروهای مسلح موجب اقتدار دفاعی کشور شده در مسائل فرهنگی و اجتماعی باید بین دستگاه ها وحدت و انسجام صورت پذیرد.
 
وی با اظهار تاسف از انتشار کلیپی از مرکز شهر اراک بیان کرد: قطعا پشت پرده ترویج بی حجابی و بی بند و باری شبکه های جاسوسی و عوامل دشمن هستند چراکه دشمن با ترویج بی بند و باری دنبال تخریب هویت دینی و انقلابی است.
 
امام جمعه اراک تاکید کرد: دستگاه قضایی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی قاطعانه با عوامل ساختار شکن در جامعه و هتک حرمت کنندگان برخورد جدی کنند و نباید اجازه دهند عده ای با رفتارهای خارج از عرف که قصد مسموم نشان دادن فضای معنوی شهر و ایام ماه مبارک رمضان را دارند در جامعه جولان دهند.
 
وی افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه ها در سال جدید با جدیت در مسئله حجاب و عفاف برنامه ریزی کنند و انفعال در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: دستگاه های فرهنگی نسبت به تبیین ارزش ها و شناختن الگوهای واقعی به نوجوانان گام های بلندی بردارند و نباید بگذارند دشمنان با الگوهای جعلی و شعارهای توخالی نوجوانان را فریب دهند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها