افزایش حقوق جامعه ایثارگری در سال ۱۴۰۲ چقدر خواهد کرد؟

معاون توسعه و تعاون بنیاد شهید گفت: در خصوص افزایش حقوق جامعه ایثارگری در سال ۱۴۰۲ هنوز قانون بودجه به ما ابلاغ نشده، اما آنچه مسلم است حقوق‌ها بر اساس مصوبات دولت خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 30March 2023

افزایش حقوق جامعه ایثارگری در سال ۱۴۰۲ چقدر خواهد کرد؟به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، با توجه به افزایش حقوق کارمندان و کارگران در ابتدای سال ۱۴۰۲، محمود پاکدل معاون توسعه و تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگویی، در خصوص افزایش حقوق جامعه ایثارگری اظهار داشت: هنوز قانون بودجه به ما ابلاغ نشده، اما آنچه مسلم است حقوق‌ها بر اساس مصوبات دولت خواهد بود.

وی افزود: خانواده شهدا اکثر به صورت بازنشسته و یا حالت اشتغال هستند که افزایش حقوق آن‌ها مانند کارمندان خواهد بود.

معاون توسعه و تعاون بنیاد شهید گفت: اما در خصوص بحث مستمری بگیر‌ها باید بگویم که در قانون یک تعریف جدایی دارد و هنوز چیزی در خصوص مقدار افزایش حقوق‌های آن‌ها به ما ابلاغ نشده، اما فکر می‌کنیم تا قبل از پایان ماه به ما ابلاغ و سپس اعمال خواهد شد.

گفتنی است معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید نیز در ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱ در خصوص این موضوع، اعلام کرد: در بودجه ۱۴۰۲ برای جانبازان بالای ۲۵ درصد افزایش مستمری ۱۵۰ درصدی دیده شده است.

موهبتی با بیان اینکه برای جانبازان تا ۲۵ درصد هم افزایش ۱۰۰ درصدی با حقوق ۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است، گفته بود: جانبازان بالای ۲۵ درصدی هم که فاقد شغل و در آمد هستند ۶ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار