یادداشت/ سردار غلامرضا جلالی

۱۲ فروردین تبلور عینی پیوند اسلامیت و مردم‌سالاری است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی، ضمن تبریک ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی؛ از این روز به عنوان تبلور عینی پیوند اسلامیت و مردم‌سالاری و یادگار امام خمینی (ره) یاد کرد.
کد خبر: ۵۸۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 01April 2023

۱۲ فروردین تبلور عینی پیوند اسلامیت و مردم‌سالاری است

گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس- سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور؛ ۱۲ فروردین ماه سالروز اعلام نتایج همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ملت بزرگ ایران در این همه‌پرسی با مشارکت حداکثری و رای قاطع ۹۸.۲ درصدی به جمهوری اسلامی آری گفتند. جمهوری اسلامی تبلور عینی پیوند اسلامیت و مردم‌سالاری و یادگار امام خمینی (ره) است.

امروز و در دهه پنجم از عمر با برکت انقلاب اسلامی باید گفت ملت ایران نه تنها جمهوری اسلامی را یکبار انتخاب کرده است بلکه هرساله در رویداد‌های مختلف به این انتخاب رسمیت دیگری می‌دهند.

این حضور میلیونی و رای آری مستمر به نظام موجب شده است همه تهدیدات خارجی علیه کشور و نقشه‌کشی مهندسین انقلاب‌های رنگین برهم بخورد. فراموش نمی‌کنیم که در بحبوبه جنگ ترکیبی در سال گذشته ملت با حضور قریب به ۳۰ میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به همه توطئه‌های دشمن نه و به استمرار و تقویت نظام جمهوری اسلامی آری گفتند.

این روز مبارک را به همه ملت ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که عزیزانشان را برای حفظ این انقلاب و نظام هدیه کرده اند تبریک می‌گویم و با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تجدید پیمانی دیگر می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها