فرمانده نیروی هوایی ارتش:

خانواده شهدا پشتوانه همیشگی انقلاب اسلامی هستند

امیر سرتیپ واحدی در دیدار با خانواده شهیدان میرشریفی و گوهری گفت: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان پشتوانه عظیم و همیشگی انقلاب هستند.
کد خبر: ۵۸۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ - 01April 2023

خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان پشتوانه همیشگی انقلاب / ملت بزرگ ایران اسلامی پرچمدار آزادگی و عزت در دنیا هستند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و در راستای تکریم و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان با خانواده‌های معظم شهیدان سیدمجید و سیدمحسن میرشریفی و خلبان شهید بابک گوهری دیدار و گفت‌وگو کرد.  

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار ضمن تبریک ۱۲ فروردین با بیان اینکه رای بیش از ۹۸ درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸، یکی از افتخارات مهم نظام به رهبری حضرت امام (ره) به شمار می‌رود، گفت: امروز ملت بزرگ، مستقل و مقتدر ایران اسلامی در سایه نظام جمهوری اسلامی پرچمدار آزادگی و عزت در دنیا هستند.

وی با بیان اینکه این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز، روز به ثمر نشستن خون‌های پاک شهیدان است، افزود: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان پشتوانه عظیم این انقلاب و نظام هستند و ان‌شاءالله بیشترین سهم را در تحقق حکومت اسلامی امام زمان (عج) دارند.

امیر واحدی در ادامه با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار و ادای دین به مقام شهداست، خاطرنشان کرد: همه ما قدردان شهدا و خانواده شهدا هستیم و این انقلاب به برکت خون شهیدان به این جایگاه رفیع و والا رسیده است و شما خانواده شهدا سرمایه‌های عظیم و همیشگی این انقلاب هستید.

بنابراین گزارش، خلبان شهید بابک گوهری در سال۷۳ در رسته خلبانی به استخدام نیروی هوایی ارتش درآمد و پس از اتمام دوره آموزشی در پایگاه شهید لشگری مشغول انجام وظیفه شد و در سال ۸۴ در یک سانحه هوایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید سید محسن میرشریفی در سال ۵۷ در رسته فنی به استخدام نهاجا درآمد و در فرماندهی آماد این نیرو مشغول انجام وظیفه شد. وی در سال ۶۱ در خیابان رسالت تهران به دست منافقین ترور شدو به درجه رفیع شهادت نایل آمد. سید مجید میرشریفی، برادر شهید محسن میرشریفی جمعی سپاه بوده که در منطقه عملیاتی سومار در سال ۶۰ به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار