فرمانده کل فراجا:

مدال پرافتخار شهادت نصیب مقرب‌ترین بندگان خداوند می‌شود

سردار «رادان» گفت: شهدا از مقربان درگاه الهی و بندگان منتخب خداوند هستند و مدال پرافتخار شهادت مدالی است که تنها نصیب مقرب‌ترین بندگان خداوند می‌شود.
کد خبر: ۵۸۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ - 01April 2023

مدال پرافتخار شهادت نصیب مقرب‌ترین بندگان خداوند می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل فراجا امروز در دیدار با خانواده شهید «مهدی دامن باغ»، اظهار داشت: شهدای والامقام حتماً در طول دوران زندگی عزت مند خود اقدامی انجام داده اند که مشمول لطف و رحمت پروردگار شده اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین الطاف الهی و بالاترین درجاتی که تنها نصیب بندگان خاص خداوند نیز می‌شود شهادت است که شهید «دامن باغ» به آن دست یافته است.

سردار رادان از شهدا به عنوان مقربان درگاه الهی و بندگان منتخب خداوند یاد کرد و گفت: مدال پرافتخار شهادت مدالی است که تنها نصیب مقرب‌ترین بندگان خداوند می‌شود.

فرمانده کل فراجا تصریح کرد: شهید والامقام مهدی دامن باغ از افسران شجاع و دلاوری بود که برای امنیت جامعه و مردم جان خود را فدا کرد و به مقام والای شهادت دست یافت.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا نیز تقدیر کرد و گفت: بدون شک اجر و پاداش آنها کمتر از شهید عزیرشان نیست.

وی ادامه داد: خانواده معظم شهدا نیز حتماً از الطاف خاص الهی برخوردار و مدال پرافتخار خانواده شهید بودن تا ابد بر سینه آنها خواهد درخشید.

رادان در پایان بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و گفت: امتداد راه آنها باعث افزایش اقتدار نظام و پیشرفت بیش از پیش کشورمان در صحنه‌های مختلف خواهد شد.

در پایان این دیدار سردار رادان با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهید دامن باغ با اهدای لوح و هدیه از آنها تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار