رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران خبر داد؛

اجرای طرح ضربتی نظارت بر واحد‌های صنفی در ماه مبارک رمضان

«باقر زاده» از اجرای طرح ضربتی نظارت بر واحد‌های صنفی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ - 01April 2023

اجرای طرح ضربتی نظارت بر واحد‌های صنفی در ماه مبارک رمضانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمد باقرزاده» رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران از پلمب ۵۰ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی سطح استان در روز گذشته خبر داد و اظهار داشت: به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و پیشگیری از تخلفات صنفی طرح ضربتی نظارت بر واحد‌های صنفی در سطح استان به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و شهرستان‌های تابعه از ۳۹۸ واحد صنفی مرتبط با این طرح بازدید کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران با اشاره به پلمب ۵۰ واحد صنفی در این طرح، اظهار داشت: از متصدیان ۶۵ واحد صنفی تعهد اخذ شد و برای ۳۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی، اخطار پلمب صادر شد.

سرهنگ باقر زاده همچنین تصریح کرد: متصدیان ۳۵ واحد صنفی متخلف نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از تداوم اجرای طرح‌های نظارت بر واحد‌های صنفی در ماه مبارک رمضان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار