حجت‌الاسلام سعیدی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

اقدامات ایذایی اروپایی‌ها برای مقابله با گسترش اسلام

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در فرانسه گفت: گسترش اسلام در اروپا باعث شده اروپایی‌ها نگران شوند و دست به اقدامات ایذایی در جهت مقابله با حرکت اسلام بزنند.
کد خبر: ۵۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ - 17November 2015

اقدامات ایذایی اروپایی‌ها برای مقابله با گسترش اسلام

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه عصر امروز در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سردار همدانی، درباره خصوصیات این شهید والامقام به خبرنگاران گفت: سردار همدانی خصوصیات بارزی داشت؛ که ازجمله میتوان به تکلیفمداری او اشاره کرد؛ چرا که این سرباز ولایت در دوران بازنشستگی مأموریتهای سنگینی را انجام میداد.

وی افزود: این شهید گرانقدر در زمانهای مختلف به ایفای نقش پرداخته که میتوان به نقش وی در قبل از انقلاب و همراهی با آیتالله مدنی، ایجاد امنیت در اوایل انقلاب، حضور در جنگ تحمیلی، مقابله با غائله بنیصدر، مقابله با فتنه 88، ایجاد امنیت در تهران و دفاع از حرم اهل بیت(ع) اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضور در خط مقدم مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت(ع) را از بارزترین فعالیتهای شهید همدانی برشمرد و بیان داشت: این شهید با کمک دوستانش صدهزار مدافع وطنی را در سوریه تربیت، و آنها را برای جهانی شدن اسلام آماده کرد. سردار همدانی را میتوان از موفقترین رزمندگان اسلام دانست.

حجتالاسلام سعیدی در پاسخ به سوال دفاع پرس مبنی بر علت اعزام نیروهایی برای انجام عملیات مستشاری در عراق و سوریه عنوان کرد: عشق به اهل بیت(ع)، عامل امنیتی و موضوع اعتقادی عواملی هستند که باعث شده این عزیزان به دفاع از حرم اهل بیت(ع) بپردازند.

وی اضافه کرد: مردم ما امروز به این نکته پی بردهاند که چنانچه از ولایت فقیه پیروی نکنند امکان تکرار حادثه عاشورا امکان دارد. از سوی دیگر امروز خط مقاومت، سوریه و عراق است؛ به همین جهت اگر انقلابیها در این خط به دفاع نپردازند، امکان دارد مجبور شویم در داخل شهرهای خود بجنگیم؛ چرا که دشمنان میخواهند اسلام را نابود کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه درباره حادثه تروریستی اخیر در فرانسه نیز عنوان کرد: اسلام در حال گسترش است؛ لذا آنچه اروپاییها را نگران کرده گسترش اسلام در اروپاست. به همین خاطر میتوانیم امروز بازتاب این نگرانیها را در فرانسه ببینیم. لذا این موضوع باعث شده اروپاییها نگران شوند و دست به اقدامات ایذایی جهت مقابله با حرکت اسلام بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها