فتح خرمشهر؛ فتح خون/ رئیس بنیاد شهید در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«آزادسازی خرمشهر» نماد تکیه مردم به خداوند و اعتمادشان به قدرت داخلی است

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به آزادسازی خرمشهر به‌عنوان نماد خودباوری و اعتماد به نفس ملت ایران گفت: «آزادسازی خرمشهر»، نماد تکیه مردم به خداوند و اعتماد مردم به قوت و قدرت داخلی و درونی خود است.
کد خبر: ۵۹۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۳ - 25May 2023

«آزادسازی خرمشهر» نماد تکیه مردم به خداوند و اعتمادشان به قدرت داخلی است«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس در مورد تعیین تکلیف شهدای سلامت که در ایام کرونا به شهادت رسیده‌اند، اظهار داشت: کارگروه تعیین وضعیت شهدای سلامت در وزارت بهداشت تشکیل می‌شود. ما به تمام پرونده‌هایی که از وزارت بهداشت برای ما ارسال شده، رسیدگی کرده و تکلیف آن را تعیین کرده‌ایم، یعنی پرونده بررسی نشده نداریم.

وی افزود: کارگروه اصلی آن - یعنی تشکیل پرونده و جمع‌آوری این اطلاعات - در وزارت بهداشت قرار دارد و من از آنجا اطلاعی ندارم؛ چون ممکن است برخی برای این به ما مراجعه کنند که نام ما «بنیاد شهید و امور ایثارگران» است؛ درحالی‌که این شهدا اصلاً نزد ما پرونده ندارند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: ما به تمام آن پرونده‌هایی که از سَمت وزارت بهداشت برای ما ارسال شده‌اند، رسیدگی کرده‌ایم و تمام آن‌ها تعیین تکلیف شده‌اند. حتی مقرره‌های خانواده‌ها هم برقرار شده است و حقوق آن‌هایی که باید برایشان حقوق واریز می‌کرده‌ایم، را واریز کرده‌ایم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آخرین آمار ما برای تبدیل وضعیت، ۱۶۵ هزار نفر است که از این آمار ۹۵ هزار نفر تبدیل وضعیت شده‌اند و بقیه کار هم در دستگاه‌های مختلف در حال انجام هست.

وی با اشاره به آزادسازی خرمشهر به‌عنوان نماد خودباوری و اعتماد به نفس ملت ایران اظهار داشت: «آزادسازی خرمشهر»، نماد تکیه مردم به خداوند و اعتماد مردم به قوت و قدرت داخلی و درونی خود است.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: در آزادسازی خرمشهر، ما در مقابل یک دشمن کاملاً مسلح و مورد پشتیبانی دنیا قرار گرفتیم. با لطف و عنایت الهی و با وحدتی که در داخل کشور ایجاد شد، دولت‌های منفور، جریان نفاق و جریان تجزیه‌طلب کنار زده شدند و مردم به یک وحدت رسیدند و به خود و توانشان تکیه کردند و این تکیه باعث این تأثیر شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها