نماینده ولی فقیه در مازندران:

برای حفظ دستاوردهای شهدا نیازمند اتحاد در مقابل دشمنان هستیم

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: اگر می‌خواهیم در حوزه ارزش‌های انقلاب اسلامی و احکام نورانی دین مبین اسلام با یکدیگر جبهه و صف واحدی را در مقابل دشمنان داشته باشیم باید متحد باشیم.
کد خبر: ۵۹۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ - 25May 2023

برای حفظ دستاوردهای شهدا نیازمند اتحاد در مقابل دشمنان هستیم// عکس آیت االله اختری هست عوض کنید//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای هماهنگی امور دانشگاه‌های استان با محوریت عفاف و حجاب و با حضور آیت الله اختری رئیس بنیاد ملی عفاف و حجاب کشور، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس، اظهار داشت: مجاهدان و رزمندگان در عملیات بیت المقدس حماسه آفریدند و آن را گرامی می‌داریم و روز مقاومت را نیز گرامی می‌داریم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم مبارزه و مجاهدت در مسیر حمایت از مستضعفان و ستیز با مستکبران و همچنین دفاع از حوزه ارزش‌ها به‌ویژه ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌خصوص در حوزه عفاف و حجاب راه عزیزمردان و افتخارآفرینان را گرامی بداریم و بپیمائیم.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر تبعیت و حمایت از مقاومت، عنوان کرد: در شرایطی که در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان قرار داریم نیاز به هم‌اندیشی، هم‌افزایی، مشاوره و گفت‌وگو برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهیدان در حوزه عفاف و حجاب داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در حوزه ارزش‌های انقلاب اسلامی و احکام نورانی دین مبین اسلام با یکدیگر جبهه و صف واحدی را در مقابل دشمنان داشته باشیم باید متحد باشیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب خرمشهر‌ها در پیش است، امیدواریم با شاد کردن ارواح شهیدان بتوانیم دعای خیرشان را جذب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها