نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حل مشکلات و دغدغه‌های مردم نیاز به تدبیر دارد

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه در کنار دغدغه الهی به مدیریت صحیح نیز نیازمندیم، گفت: حل مشکلات و دغدغه‌های مردم نیاز به تدبیر دارد.
کد خبر: ۵۹۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ - 25May 2023

حل مشکلات و دغدغه‌های مردم نیاز به تدبیر دارد.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در نشست هم اندیشی با حضور استاندار، ائمه جمعه، مدیران کل استان در نهاوند، اظهار داشت: موفقیت‌ها تنها بر اساس مسایل ظاهری نیست و به امدادهای غیبی و کمک‌های الهی نیز باید باور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در کنار دغدغه الهی به مدیریت صحیح نیز نیازمندیم، افزود: حل مشکلات و دغدغه‌های مردم نیاز به تدبیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: صرف دعا کردن بدون تدبیر، مشکلات را برطرف نخواهد کرد. پس از این جلسات باید مشکلی از مشکلات مردم نهاوند برطرف شود.

وی ادامه داد: مدیران ارشدی که ساعت‌ها در این جلسه نشستند، این وقت متعلق به مردم است و باید نتیجه آن حل مشکل مردم باشد.

حجت‌الاسلام شعبانی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه گردشگری نهاوند نیازمند تدبیر و حمایت در عرصه زیرساخت هاست، تصریح کرد: لازم است تا ظرفیت‌های ورزشی و فرهنگی در اختیار جوانان نهاوندی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: برخی از اهالی نهاوند پس از سیل دچار مشکلاتی شده‌اند و ضروری است متولیان به مشکلات آسیب دیدگان رسیدگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید براینکه سرعت عمل مناسب مدیران می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند، تصریح کرد: مدیران موفق فراتر از بروکراسی عمل می‌کنند و برای حل مشکل مردم به دنبال راهکار هستند.

وی متذکر شد: قوانینی که توسط نمایندگان در این دوره مصوب شد قابل دفاع است، البته این موضوع به معنای نفی نقد به برخی موضوعات نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار