فتح خرمشهر؛ فتح خون/ جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

اراده و ایمان قوی رزمندگان و فرماندهان از عوامل پیروزی عملیات بیت المقدس بود

سردار «رحیمی» گفت: اراده و ایمان قوی رزمندگان و فرماندهان و عنایت خداوند متعال از اصلی ترین عوامل موثر در پیروزی دفاع مقدس و فتح خرمشهر بود.
کد خبر: ۵۹۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ - 25May 2023

اراده و ایمان قوی رزمندگان و فرماندهان از عوامل پیروزی عملیات بیت المقدس بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «طالب رحیمی» جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز(پنجشنبه) در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای عملیات بیت المقدس که در گلزار شهدای باغ رضوان ارومیه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اراده و ایمان قوی رزمندگان و فرماندهان یکی از عوامل موثر در پیروزی دفاع مقدس بود.

وی گفت: البته عنایت خداوند متعال نیز در این میان اصلی ترین رمز موفقیت در عملیات بیت المقدس بشمار می رفت که در فتح خرمشهر آشکارا مشاهده شد.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: در شهریور سال 59 که جنگ تحمیلی علیه ایران آغاز شد دشمنان دو اشتباه بزرگ استراتژیک انجام دادند که یکی عدم شناخت ملت ایران و دیگری پیش بینی اشتباه درخصوص عکس العمل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار رحیمی تصریح کرد: چراکه آنها خیال می کردند همان روز اول حمله نیروهای مسلح کشورمان تسلیم و اراده ملت ایران نیز تضعیف خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: غافل از اینکه شیرمردان این سرزمین محاسبات آنها را بهم خواهند ریخت.

وی با اشاره به جمله تاریخی از شهید جهان آرا که گفت: «بچه‌ها، اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح خواهیم کرد، مواظب باشید که ایمانتان سقوط نکند» افزود:  این جمله یک فرمول ابدی برای ما است و بدون شک اگر ایمان سقوط نکند تمام خرمشهر ها آزاد خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار