کمپین جهانی برای عدم همکاری گوگل و یوتیوب با اسرائیل

فعالان گروه «پیشرفت» با راه‌‌اندازی کمپینی از مدیران گوگل و یوتیوب خواستند تا پیشنهاد اسرائیل را برای حذف ویدئوهای سرکوب مقاومت مردم فلسطین و جنایات این رژیم علیه مردم این سرزمین نپذیرند.
کد خبر: ۶۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ - 30November 2015

کمپین جهانی برای عدم همکاری گوگل و یوتیوب با اسرائیل

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، فعالان سازمان مردمنهاد «پیشرفت» با راهاندازی کمپینی خواستار عدم همکاری گوگل و یوتیوب با اسرائیل برای سانسور جنایات این رژیم شدند.

در این کمپین از حامیان فلسطین در سراسر جهان به ویژه آمریکا خواسته شده است تا مدیران گوگل و یوتیوب را به رد پیشنهاد "زیپی هوتوولی" معاون وزیر امورخارجه اسرائیل برای حذف فیلمهای سرکوب فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی تشویق کنند.

آنان تأکید کردند حذف فیلمهایی که در آن خشونت و جنایت اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین به نمایش درآمده است، مصداق بارز مبارزه علیه آزادی بیان است.

فعالان این کمپین با اشاره اصل "آزادی بیان" در قانون اساسی آمریکا، بیاحترامی نتانیاهو به اوباما و مردم ایالت متحده طی سخنرانی در کنگره آمریکا و درخواست این رژیم برای حذف این گونه فیلمها را نشاندهنده صفآرایی اسرائیل علیه قانون اساسی ایالات متحده دانستند.
 
امضاءکنندگان این طومار ضمن اشاره به عدم انعکاس جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان در بیشتر رسانههای جهان، فیلمهای مستند از سرکوبگری رژیم صهیونیستی در گوگل و یوتیوب را کمک به اطلاعرسانی صحیح از بحران در سرزمینهای اشغالی دانستند.

منبع : فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار