سرلشگر رضایی در نامه‌ای خطاب به روحانی:

امیدوارم برد موشک‌های ایران از مرز 5هزار کیلومتر عبور کند/ تحریم‌های جدید علیه ایران بخشی از ترفند نو آمریکاست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه سیلی بیست هزار سانتریفیوژی، آمریکایی‌ها را پای میز مذاکره کشاند، تاکید کرد: امیدوارم با حمایت دولت به‌زودی برد موشک‌های ایران از مرز پنج هزار کیلومتر عبور کند.
کد خبر: ۶۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ - 01January 2016

امیدوارم برد موشک‌های ایران از مرز 5هزار کیلومتر عبور کند/ تحریم‌های جدید علیه ایران بخشی از ترفند نو آمریکاست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی نامهای سرگشاده ضمن تشکر از رییسجمهوری در رابطه با پیگیری مساله موشکی، به ادامه این راه با اقتدار و جدیت توصیه کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

باسمهتعالی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر روحانی

با سلام و آرزوی توفیق

از توجه جنابعالی به گسترش و تقویت توان موشکی نیروهای مسلح که در سیاستهای کلی برنامه ششم دیدهشده است و در پاسخ به تحریمها و تحرکات جدید آمریکا صورت گرفت، از سوی خود و پیشکسوتان دفاع مقدس تشکر میکنم. ماهیت مداخلهجویانه آمریکا نشان داده است که در چنین مواردی جز با یک سیلی محکم نمیتوان از منافع ملی کشور دفاع کرد. ظاهراً هنوز پس از سیوچند سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دولتمردان ایالاتمتحده نمیخواهند استقلال و اقتدار کشور ما را به رسمیت بشناسند و بر اساس همان عادت سلطهجویانهی خود در دوران سیاه پهلوی و قاجار به خود حق میدهند در امورات داخلی کشور و ملت ما دخالت کنند.

همانطور که سیلی بیست هزار سانتریفیوژی، آمریکاییها را پای میز مذاکره کشاند و موجبات به رسمیت شناختن حق غنیسازی کشورمان را فراهم ساخت، امیدوارم که با حمایت جنابعالی بهزودی برد موشکهای ایران نیز از مرز پنج هزار کیلومتر عبور کند.

تجربه تاریخی ملت ایران نشان داده است که باید سیلی را باسیلی جواب داد، در غیر این صورت دوباره تاریخ ننگین دوره قاجار و پهلوی در کشور ما تکرار خواهد شد. تنها راه حضور مقتدرانه ما در روابط بینالمللی مسیری است که حضرت امام (ره) در سیاست خارجی بنیان گذاشت و رهبر معظم انقلاب آن را پاسداری و با قوت ادامه دادند. بیتردید پس از رسیدن توان دفاعی ما به برد پنج هزار کیلومتری که قادر خواهد بود اهدافی ازجمله جزیره دیهگو گارسیا، پایگاه هوایی امریکا در حمله به طبس، را تهدید کند امریکا از عملکرد خود پشیمان خواهد شد و درخواهد یافت که اینگونه اقدامات، هیچ سودی در پی ندارد.

به نظر میرسد آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی دریک سرگردانی بسر میبرد. آنها فکر میکردند با اجرای برجام و با تکیهبر لیبرال زدهها قادر خواهند بود از باز شدن درهای اقتصادی سوءاستفاده و به درون ایران نفوذ کنند. هوشیاری رهبر انقلاب و یاران و فرزندان بصیر ایشان و همراهی دولت جنابعالی و مجلس شورای اسلامی توطئه جدید آمریکا را در نطفه خفه کرد. امروز آمریکای شکستخورده، به ترفندی نو روی آورده که بخشی از آن اعمال تحریمهای جدید علیه ایران است. پایین نگهداشتن قیمت نفت با کمک مزدوران خود در منطقه در طول ماههای آینده، یکی دیگر از برنامههای آمریکاست.

انتظار میرود با عنایت ویژه جنابعالی، هرچه زودتر، برنامههای اقتصاد مقاومتی اجرایی گردد تا دیگربار به آمریکا ثابت شود که ایران قادر است باوجود تحریمهای ظالمانه، به اقتصادی توسعهیافته دست یابد.

سرلشکر پاسدار محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

نظر شما
پربیننده ها