عصر امروز صورت گرفت

تقدیر اصحاب رسانه از فرمانده ندسا

جمعی از اصحاب رسانه و فعالین گروه‌های جهادی از فرمانده نیروی دریایی سپاه و کارکنان این نیرو به دلیل برخورد مناسب و هوشمندانه با تفنگداران دریایی آمریکا تقدیر کردند.
کد خبر: ۶۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ - 16January 2016

تقدیر اصحاب رسانه از فرمانده ندسا

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در نشستی که عصر امروز با حضور سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مدیران رسانهای کشور و فعالین گروههای جهادی در ستاد این نیرو برگزار شد، از فرمانده نیروی دریایی سپاه تقدیر به عمل آمد.

مدیران مسئول، سردبیران و دستاندرکاران رسانه و همچنین فعالین گروههای جهادی در این نشست به دلیل برخورد مناسب و هوشمندانه نیروی دریایی سپاه با تفنگداران دریایی آمریکا در اطراف جزیره فارسی، از سردار فدوی فرمانده ندسا و کارکنان این نیرو تقدیر کردند.

دریادار فدوی در این مراسم با بیان اینکه نظام سلطه و استکبار به سرکردگی آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با ما در تقابل بودهاند، گفت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس بهویژه در یک و نیم سال پایانی جنگ آمریکاییها با ادعای تأمین امنیت انرژی جهان وارد خلیج فارس شدند؛ که این حضور نهتنها امنیتی را به همراه نداشت، بلکه بنا بر آمار رسمی، نا امنی در منطقه را 9 برابر افزایش داد.

وی حضور آمریکا را در منطقه به مثابه شر مطلق توصیف و تصریح کرد: آمریکاییها در تمامی روندها منافع استکباری خود را دنبال میکنند؛ که با منافع همه ملتهای دنیا مغایرت دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: منشأ تمامی اقدامات علیه انقلاب اسلامی ایران آمریکا است و دستنشاندگان آمریکا توان تصمیمگیری ندارند.

دریادار فدوی در پایان با اشاره به توانمندیهای نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: رزمندگان این نیرو همانند گذشته با اقتدار و صلابت در پهنای خلیج فاس و تنگه هرمز از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران دفاع میکنند.

نظر شما
پربیننده ها