امیر اسماعیلی عنوان کرد

رصد آسمان کشور با طیف‌های متنوعی از حساسه‌های بومی/ مقابله با تهدیدات در هر ارتفاع پروازی

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به رصد مداوم آسمان کشور توسط طیف‌های متنوعی از حساسه‌های بومی گفت: توان عملیاتی پدافند هوایی در حدی است که می‌تواند با هر نوع تهدیدی در هر ارتفاع پروازی مقابله کند.
کد خبر: ۶۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ - 19January 2016

رصد آسمان کشور با طیف‌های متنوعی از حساسه‌های بومی/ مقابله با تهدیدات در هر ارتفاع پروازی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) طی سخنانی در جمع کارکنان ستاد این قرارگاه اظهار داشت: توان رزمی و عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی روز به روز در حال ارتقا است و ما توانمندی خود را متناسب با تهدیدات روز دنیا افزایش میدهیم.

وی ادامه داد: در حوزه کشف و شناسایی با استقرار رادارهایی با فنآوریهای بهروز در مناطق مختلف کشور اشراف کاملی بر فضای کشور و حتی خارج از مرزها برای ارکان دفاع هوایی بهوجود آمده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: در بخش رهگیری و درگیری، توان عملیاتی پدافند هوایی در حدی است که میتواند با هر نوع تهدیدی در هر ارتفاع پروازی مقابله کند و این توانایی با تکیه بر تجهیزات بومی و نیروی انسانی آموزشدیده داخلی بهوجود آمده است.

امیر اسماعیلی در پایان تاکید کرد: شبکه یکپارچه و بومی قرارگاه پدافند هوایی بهصورت مداوم و با استفاده از طیفهای متنوعی از حساسههای بومی آسمان کشور را پایش میکند و توانایی خود را در دفاع کامل از مرزهای هوایی کشور به اثبات رسانده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار