رئیس دیوان عدالت اداری:

فکر می‌کنم به شهرداری بابت ساخت ساختمان جدید دیوان عدالت بدهکار باشیم

رئیس دیوان عدالت اداری با اعلام اینکه در ازای ساخت ساختمان جدید دیوان باید ساختمان‌های سابق به شهرداری واگذار شود گفت: به نظرم بعد از واگذاری باز هم بدهکار شهرداری هستیم.
کد خبر: ۶۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ - 03February 2016

فکر می‌کنم به شهرداری بابت ساخت ساختمان جدید دیوان عدالت بدهکار باشیم

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری صبح امروز در مراسم آغاز به کار ساختمان جدید دیوان عدالت که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد گفت: دیوان عدالت نهادی است که پس از پیروزی انقلاب ساخته شد و امروز به درخت بارور و پرثمری تبدیل شده که با بیش از 50 دستگاه اجرایی در ارتباط است.

وی افزود: این نهاد به لحاظ مسئولیت و ارتباط مستمری که با مقامات و مسئولین داشت از جای نامناسبی برخوردار بود و در طول این سالها ما 6 تا 7 ساختمان جدا از هم داشتیم که برای کارکنان و قضات زحمت و فشار کار زیادی داشت.

حجت الاسلام منتظری گفت: دیوان عدالت باید از آن شرایط خارج می شد و در یک جایگاه مناسب قرارمی گرفت و فکر احداث ساختمان جدید از سوی حجت الاسلام رازینی رئیس سابق دیوان ارائه شد.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: مقدمات خرید فراهم شد و شهردار تهران این پروژه را در اولویت اصلی کارهای شهرداری قرار داد اما چون شرایط بودجه اقتضاء نمی کرد قرار شد شهرداری اینجا را بسازد و در ازای آن ساختمان های ما پس از کارشناسی به شهرداری واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد:براساس قراردادی که داریم باید ببینیم به شهرداری بدهکار شدیم یا طلبکار که البته فکر می کنم بدهکار می شویم و باید مابقی بدهی را پرداخت کنیم.

حجت الاسلام منتظری گفت: دولت کمکی به ما نکرده و تنها چند وقت پیش مبلغ ناچیزی داد که رویم نمی شود بیان کنم به همین خاطر در همین جا از وزیر دادگستری می خواهم پیگیری کنند تا در بودجه سال بعد اعتباری در نظر گرفته شود که بتوانیم بدهی خود را به شهرداری پرداخت کنیم.

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار