لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در راستای ارتقاء سرمایه های اجتماعی ناجا

جانشین پلیس پیشگیری ناجا اعتماد مردمی به نیروی انتظامی را سرمایه اجتماعی دانست و گفت : باید از همه ظرفیت ها در راستای ارتقاء این سرمایه اجتماعی استفاده کنیم .
کد خبر: ۶۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ - 03February 2016

لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در راستای ارتقاء سرمایه های اجتماعی ناجا

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار " معصوم بیگی " در اولین جلسه هفته ناجا سال 95 با اشاره به پیشرفت های خوب پلیس پیشگیری در سال 94 گفت : موفقیت ها بدین معناست که  ریل گذاری دقیق و خوبی صورت گرفته و باید همواره برای افزایش موفقیت ها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه توجه به نکاتی در ارتقاء پیشرفت و موفقیت ها حائز اهمیت است ، افزود : برنامه ریزی دقیق، مستمر و عمل به دستورات و تدابیر در حفظ و ارتقاء موفقیت ها سهم چشمگیری دارد.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه موفقیت ها حاصل تلاش جمعی است ، ادامه داد : وحدت، همدلی ، همگرایی و دوری از تفرقه از عوامل موفقیت است.

وی با اشاره به اینکه تفکر استراتژیک در خلق موفقیت ها نیز تاثیر گذار است ، بیان کرد : تفکر استراتژیک ؛کشف فرصت و تمرکز بر منابع است ، از تفکر استراتژیک خلاقیت و نوآوری خلق ، متولد و تایید می شود.

سردار معصوم بیگی در ادامه درگیری مستمر ذهنی با ماموریت ها را نیز در کسب موفقیت ها موثر دانست و افزود: درگیری مستمر با ماموریت ایجاد خلاقیت می کند و موانع و حل مسئله را پیش روی ما قرار می دهد.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: کسی  موفق است که  در پیشبرد اهداف مصمم و متکی بر تفکر و تلاش باشد.

وی با بیان اینکه طرح این سوالات که کار اصلی من چیست ؟من به چه ماموریتی باید بپردازم؟من برای اینکه شرایط را بهتر کنم چه کاری باید انجام بدهم و البته چه کاری را نیز نباید انجام بدهم در پیشبرد مسیر مهم و موثر است ، گفت : نتیجه گیری مطلوب، هدف اصلی از انجام ماموریت ها است .

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به برخی از  ویژگی های سازمان پویا و بالنده خاطر نشان کرد : تمرکز بر موضوعات و ماموریت ها از اولویت ها است و تناسب خروجی با وقت و انرژی که صرف می شود نیز حائز اهمیت است.

سردار معصوم بیگی انجام فعل "خواستن" و "توانستن" را نیز از ضروریات رسیدن به هدف برشمرد و افزود : داشتن مهارت و انجام کار ترجمه فعل توانستن است اما مقدمه این مهم انگیزه است.

این مقام عالی انتظامی خدمت در نظام اسلامی را نعمت بزرگی برشمرد و اضافه کرد: برای پیشبرد اهداف باید هدفمند و با برنامه ریزی حرکت کنیم. جانشین پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به سرمایه اجتماعی ناجا که اعتماد مردمی است ، افزود: سرمایه اجتماعی حاصل همبستگی و همدلی اجتماعی است که به اعتماد منتج می شود.

سردار معصوم بیگی عنوان کرد: ماموران انتظامی باید خیرخواه مطلق مردم باشند،تمام نیت ها و تلاش ها و هدف گذاری های نیروی انتظامی خدمت به مردم است  .

 وی بر استفاده از تمام ظرفیت ها در راستای ارتقاء سرمایه اجتماعی ناجا تاکید کرد و گفت: هفته ناجا فرصت مغتنمی  برای خلق و تقویت  سرمایه اجتماعی ناجا  است .

منبع:سایت پلیس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار