رئیس کمیسیون کشاورزی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تحقق شعارهای انتخاباتی مهمترین کار نمایندگان منتخب/حضور پرشور مردم "نه بزرگ" به استکبار جهانی

رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: نمایندگان منتخب مردم باید به شعارهایی که با آنها به مجلس را یافتند جامه عمل بپوشانند و دغدغه‌ای جز نظام و پیشبرد اهداف ولی امر مسلمین نداشته باشند.
کد خبر: ۷۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ - 28February 2016

تحقق شعارهای انتخاباتی مهمترین کار نمایندگان منتخب/حضور پرشور مردم

عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند 94 گفت: انتخابات 7 اسفند اثبات کرد مرم ما بار دیگر با حضور پررنگ خود، نشان دادند که به این انقلاب و آرمانهای امام اعتقاد دارند چرا که این انتخابات به مثابه رفراندوم مجددی برای نظام بود.

وی اولین نتیجه این انتخابات را وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم بار دیگر به جهانیان و به خصوص استکبار جهانی اثبات کردند که پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و همچنین نام هر فردی که از صندوقهای رای خارج شود؛مسلما پیروز نهایی مردم خواهند بود و علی رغم همه سنگاندازیهایی که دشمنان برای ایران اسلامی داشتند، مردم اجازه هیچگونه نفوذ به بیگانگان در انتخابات ندادند و این حضور باشکوه مردم یک "نه بزرگ" به استکبار جهانی بود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی همچنین وظیفه مردم و کاندیدای دهمین مجلس شورای اسلامی را خدمت به مردم و قدم برداشتن در راه تحقق شعارهای دوران نامزدی خواند و بیان کرد: مردم همواره با بصیرت در صحنه حاضر بودند و متوجه هستند که رقابتهای انتخاباتی به پایان رسیده و بهترین کار منتظر نتیجه آرا ماندن است و مطالبه شعارهای نمایندگان خود را پس از راهیابی به خانه ملت از آنها داشته باشند.

رجایی تاکید کرد: نمایندگان منتخب مردم باید به شعارهایی که با آنها به مجلس راه یافتند جامه عمل بپوشانند و دغدغهای جز نظام و پیشبرد اهداف ولی امر مسلمین نداشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار