امیر گلفام در پاسخ به دفاع پرس:

یادمان شهید شیرودی تا آخر 95 به بهره‌برداری می‌رسد/ رونمایی 7 عنوان کتاب دفاع مقدس در 26 اسفند

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از رونمایی 7 عنوان کتاب در جشنواره رهاورد سرزمین نور خبر داد و گفت: یادمان شهید شیرودی نیز تا سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ - 29February 2016

یادمان شهید شیرودی تا آخر 95 به بهره‌برداری می‌رسد/ رونمایی 7 عنوان کتاب دفاع مقدس در 26 اسفند

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش، بعد از ظهر امروز با حضور در یادمان چزابه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید در کنار فعالیتهای نوشتاری، فرهنگی و هنری مرتبط با هر واقعه تاریخی، به حفظ آثار فیزیکی آن واقعه تاریخی نیز (جنگ تحمیلی) توجه داشته باشیم.

وی افزود: از آنجایی که دشمن برای تصرف به داخل خاک ما آمده بود، سنگرها و استحکامات بتنی را در عرصه مهندسی رزمی ایجاد کرد، تا بدین ترتیب جلوی حملات رزمندگان اسلام را بگیرد؛ لذا ما تلاش کردیم تا این سنگرها را بهعنوان سند استقامت و پایداری ملت ایران حفظ و بازسازی کنیم.

امیر گلفام در ادامه، به جاده عبدالخان منتهی به پایگاه میشداغ معروف به «قرارگاه شهید صیاد شیرازی» که 43 کیلومتر طول دارد، اشاره کرد و گفت: از آنجا که این جاده کاربرد اقتصادی، تجاری و فرهنگی داشته و همچنین در مسیر زائران راهیان نور قرار دارد، از دولت و مسولان کشوری خواهشمندیم تا نسبت به بازسازی این جاده هر چه سریعتر اقدام کنند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس درباره یادمان شهید شیرودی بیان کرد: تا پایان سال 95 یادمان شهید شیرودی در غرب کشور به بهرهبرداری می رسد.

وی در پاسخ به سوال دیگر دفاع پرس نیز گفت: همزمان با برگزاری جشنواره رهاورد سرزمین نور در 26 اسفند از 7 عنوان کتاب با محتوای دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار