فرمانده نیروی زمینی ارتش:

یکانهای واکنش سریع در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکان های واکنش سریع در مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان به ویژه گروه های تکفیری در نیروی زمینی ارتش تشکیل شده است.
کد خبر: ۷۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ - 03March 2016

یکانهای واکنش سریع در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شده است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر احمدرضا پوردستان روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در زاهدان با اشاره به تجهیز ارتش به تجهیزات مدرن دفاعی، اظهار داشت: تانک کرار ارتش جمهوری اسلامی در روزهای آینده با حضور وزیر دفاع به چرخه یگان های نیروی زمینی افزوده می شود.
وی گفت: همچنین مقدمات کار برای خریداری تانک T90 از کشور روسیه در حال انجام است و به زودی در اختیار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی قرار می گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: سلاح نبرد نیروی زمینی تانک است و در این زمینه اقدامات گسترده ای برای افزایش تانک ها در این نیرو انجام شده است.

امیر پوردستان بیان کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان هر گونه تهدیدات منطقه ای تا شعاع 40 کیلومتری خارج از مرزها را رصد کرده و واکنش سریع در مقابله با هرگونه تجاوز را در دستور کار دارند.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی برای مقابله با دشمنان خارج از مرزها نیز فعالیت دارد و کار مستشاری نیز در سوریه انجام می دهد.

وی ادامه داد: هم اینک پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران پیشرفت خوبی کرده و امکان عملیات را تا فاصله های چند هزار کیلومتری دارد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی برای حضور در دومین یادواره سربازان شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده است.
این خبر تکمیل می شود.

نظر شما
پربیننده ها