فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران:

توان موشکی ما فقط در راستای دکترین دفاعی ایران بکارگیری می شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: توان موشکی ما به اندازه ای است که علی رغم داشتن همه قابلیت ها فقط در راستای دکترین دفاعی ایران بکارگیری می شود.
کد خبر: ۷۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ - 13April 2016

توان موشکی ما فقط در راستای دکترین دفاعی ایران بکارگیری می شود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رونمایی و تحویل دهی تجهیزات دفاعی جدید نزاجا به یگان های تابعه که صبح امروز در مرکز آموزش و پشتیبانی این نیرو برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام اصلی ما در این مراسم بازدارندگی است و همان طور که قبلا هم عنوان شده، دنبال تجاوز به هیچ کشوری نیستیم اما دست روی دست هم نمی گذاریم تا دیگران به کشورمان تجاوز کنند.

وی ادامه داد: حضور ما در سوریه فقط مستشاری است و ما در کنار ارتش سوریه و سپاه تنها کمک های آموزشی را ارایه می دهیم؛ به همین خاطر گردان های واکنش سریع را در این نیرو سازمادهی کردیم و برای اینکه گردان های مورد اشاره تجربه کافی را در جنگ های نیابتی به دست آورند و آموزش های خود را به دیگران نیز منتقل کنند، برخی از این نفرات را به سوریه اعزام کردیم.

امیر پوردستان تصریح کرد: مأموریت ما و دیگر نیروهای مسلح کشورمان در سوریه، آموزش و کمک مستشاری است و کمک تجهیزاتی در دستور کار ما قرار ندارد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر توان موشکی کشورمان نیز گفت: توان موشکی ما به اندازه ای است که علی رغم داشتن همه قابلیت ها فقط در راستای دکترین دفاعی ایران بکارگیری می شود.

نظر شما
پربیننده ها