اعطای حکم هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) به سردار شهید همدانی + تصاویر

حکم هیئت علمی افتخاری دانشگاه جامع امام حسین(ع) به همسر مکرمه سردار شهید حسین همدانی اعطا شد.
کد خبر: ۸۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ - 07May 2016

اعطای حکم هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) به سردار شهید همدانی + تصاویر

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی با حضور سردار مصطفی ربیعی معاون آموزش سپاه، دکتر محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) و خانواده معزز سردار شهید سرلشکر حسین همدانی در سالن همایش بصیرت دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار و در این مراسم حکم هیئت علمی افتخاری دانشگاه جامع امام حسین(ع) به همسر مکرمه شهید همدانی اعطا شد.

متن این حکم بدین شرح است:

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»"سوره مبارکه آل عمران-آیه 169"

«واقعاً حیف است امثال همدانی به غیر از شهادت از دنیا بروند و مثل مردم عادی بمیرند. اخلاص ایشان کار خودش را کرد. اینها اسوهاند برای همه؛ نمونهاند.» "فرازی از بیانات امام خامنهای مد ظله العالی در دیدار با خانواده شهید همدانی"

سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی

با سلام و احترام؛

برادران و همرزمان شما در دانشگاه جامع امام حسین(ع) بر این اعتقادند که شهدا زندهاند و ناظر و شاهد اعمال و رفتار بازماندگان در قافله عظیم انقلاب اسلامی هستند و به پاس خدمات شایسته و مخلصانه جنابعالی در ایام حیات دنیوی در عرصههای تربیت فرماندهان و مدیران سپاه و همچنین انتقال تجربیات گرانسنگ خود به نسلهای نورسته انقلاب اسلامی؛ بدین وسیله به عنوان عضو هیئت علمی افتخاری این دانشگاه منصوب میگردید.

امید است در جوار مولا و صاحب اصلی این دانشگاه آقا امام حسین(ع)، برادران و همرزمان خود در دانشگاه جامع امام حسین(ع) را از دعای خیر خود بهرهمند فرمایید. بی شک دست شهدا در عالم بقا بازتر است. نیازمند و ملتمس راهنماییها و گرهگشاییهای جنابعالی خواهیم بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار