ارائه مجوز درجه یک به 82 درصد از بیمارستان های ارتش از سوی وزارت بهداشت

فرمانده بهداشت و درمان آجا از ارائه مجوز درجه یک به 82 درصد از بیمارستان های ارتش از سوی وزارت بهداشت خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ - 09May 2016

ارائه مجوز درجه یک به 82 درصد از بیمارستان های ارتش از سوی وزارت بهداشت

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم لشکری فرمانده بهداشت و درمان آجا صبح امروز در مراسم افتتاح چند پروژه بهداشتی و خدمات درمانی این نیرو که در بیمارستان 501 امام رضا برگزار شد اظهار داشت: مراکز درمانی آجا به حمدالله توانسته در سه عرصه پیشگیری، درمان و توانبخشی اقدامات موثر و رو به جلویی داشته باشد.

وی افزود: در بخش مراقبتهای پیشگیرانه طرح امام رضا (ع) را با مشارکت جدی فرماندهان ارشد در سطح نیروها در حال اجرا داریم.

لشگری ادامه داد: امروز در کل ارتش 32 مرکز بهداشتی فعال وجود دارد که تا پایان سال 94 هشتاد و دو  درصد آنها حائز رتبه یکم (درجه یک) شدند. تلاش ما بر این است تا بیمارستان های ارتش به شرایط عالی رسیده و به عنوان الگو در سطح کشور مطرح  شوند.

وی تاکید کرد: اگرچه شرایط فعلی سامانه بهداشت و درمان آجا به لحاظ تجهیزات، اعتبارات، نیروی انسانی، و اقتصاد سلامت با مشکلات و دشواری هایی روبرو است، اما تلاش های بی وقفه دلسوزان و زحمتکشان این عرصه سبب شده تا آینده روشنی را پیشرو داشته باشیم.

فرمانده بهداشت و درمان آجا گفت: امروز بیمارستان 501 امام رضا(ع) ما از جمله مراکز درمانی درجه یک محسوب می شود که حتی محل رجوع بیماران غیر ارتشی است.

وی با بیان اینکه دستگاههای ما استهلاک دارند و هزینه سرویس و نگهداری آن گزاف است افزود: بسیاری از دستگاههای فرسوده ما باید تعویض و جایگزین شوند.

وی در پایان بیان داشت: ما معتقدیم مراکز درمانی آجا باید بطور کامل مجهز باشند تا صفر تا صد دوره درمانی افراد در آن انجام شود.

نظر شما
پربیننده ها