فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان با بیان اینکه مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: رفع تحریم ها، گرانی و رکود درگرو همت مسئولان است.
کد خبر: ۸۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ - 11May 2016

مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار غلامعلی ابوحمزه  در شورای اداری شهرستان نهاوند در سپاه ناحیه نهاوند، گفت: همه مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید به فکر حل مشکلات مردم باشند چون مردم به گردن همه ما حقدارند.

وی اظهار داشت: ملت ایران در همه عرصههای انقلاب اسلامی حضور فعال و با بصیرتی داشته اند و ثابت کرده اند که همیشه مدافع ولایتفقیه و ارزشها هستند، بنابراین امروز کمترین وظیفه ما در قبال این مردم تلاش برای رفع مشکلات آنها است.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: اگر مسئولان و مدیران به وظایف محوله خود بهخوبی عمل کنند و در این راه با تلاش و کار بیشتر درصدد رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند، میتوانیم مشکلات رکود، گرانی، تورم و معیشت مردم را حل کنیم.

وی بیان داشت: جوانان و نخبگان این کشور در زمینههای مختلف علم و فناوری مانند صنعت هستهای، سلولهای بنیادی، کشاورزی و نانو پیشرفتهای بسیار چشمگیری داشتهاند بنابراین  میتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم و این توانایی در مدیران و مسئولان وجود دارد.

ابوحمزه گفت: مسئولان باکار و مدیریت جهادی و حضور مستمر در بین مردم در نقاط مختلف شهری و روستایی میتوانند مشکلات مردم را بشنوند و با یک برنامهریزی خوب در هرماه تعدادی از مشکلات را حل کنند.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه همه ما کار و تلاش بیشتر است و در این راه همه باید با حفظ وحدت دست در دست هم دهیم و مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: مجموعه سپاه و بسیج نیز از همه ظرفیتهای خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال استفاده میکند و آمادگی کامل دارد تا با همه مجموعهها در راستای رفع مشکلات مردم همکاری کند.

وی بیان داشت: در سال گذشته در راستای ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی ۲۲۰۰ شغل توسط سپاه استان همدان درزمینهٔ طرحهای اقتصاد مقاومتی ایجادشده که باید سایر نهادها نیز از این ظرفیتها بهخوبی استفاده کنند.

ابوحمزه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باتدبیر، تلاش و توکل میشود مشکلات معیشتی مردم را حل کرد همه ما باید همواره در اجرای وظایف رضای خدا را مدنظر قرار دهیم و برای خدا کارکنیم.

وی افزود: مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است و چون رفع مشکلات مردم باکار روزمره برطرف نمیشود باید با تلاش حل مشکلات مردم را برنامهریزی و با هماهنگی و نظارت و کنترل حل کنیم.

فرمانده سپاه استان همدان اظهار داشت: کار، تلاش، محاسبه باخدا، علم، تدبیر و درایت ۶ محور اصلی مدیریت جهادی هستند که با عمل به این محورها اقتصاد مقاومتی شکوفا میشود.

منبع:مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار