رئیس پلیس بین الملل ناجا:

گواهی عدم سوءپیشینه برای اتباع ایرانی خارج از کشور صادر می‌شود

رئیس پلیس بین الملل ناجا از صدور گواهی عدم سوء پیشینه برای اتباع جمهوری اسلامی خارج از کشور خبر داد و افزود: با تعامل و همکاری پلیس پیشگیری، پاسخگویی متقاضیان به حداقل زمان ممکن رسیده است.
کد خبر: ۸۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ - 15May 2016

گواهی عدم سوءپیشینه برای اتباع ایرانی خارج از کشور صادر می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار مسعود رضوانی در جلسه تعامل پلیس پیشگیری و پلیس بین الملل ناجا که با حضور روسا و فرماندهان در سالن جلسات پلیس اینترپل برگزار شد، جرایم را همانند بیماری های واگیرداری دانست که به اطراف خود سرایت می کنند و اظهار کرد: ما به عنوان پلیس کشور باید در مقابل جرایم سازمان یافته اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم.

وی همچنین به تشریح مطالبی در خصوص ظرفیت های موجود در سازمان اینترپل، خدماتی که تاکنون انجام گرفته و اختیارات و تعامل گسترده بین المللی این پلیس در راستای پیشگیری و کشف جرم پرداخت.

سردار معصومبیگی جانشین پلیس پیشگیری ناجا نیز در این نشست گفت: مدیریت راهبردی (آرمان، چشم انداز، ماموریت) از اهداف کلانی است که برای تحقق آن باید به محیط بیرونی و فرصت ها توجه کرد.

وی افزود: خلق فرصتهای جدید و ایجاد همگرایی از اهداف پلیس پیشگیری است که با توجه به ظرفیتهای بالفعل و بالقوه پلیس بین الملل ناجا این فرصت برای پیشبرد هرچه بهتر ماموریت ها وجود دارد.

وی جایگاه پلیس اینترپل را به عنوان تنها ضابط و کانال رسمی پلیس ایران در بخش بین الملل مهم دانست و گفت: پلیس بین الملل به عنوان تنها مرجع مقتدر و کارآمد که دارای نفوذ اطلاعاتی- پلیسی به روز از کشورهاست باید بیشتر معرفی و شناخته شود.

سردار معصوم بیگی بیان کرد: با توجه به چشم انداز پلیس در سال 1404، پلیس بین الملل می تواند نسبت به معرفی توانایی ها و شایستگی های پلیس جمهوری اسلامی ایران نقش موثر و محوری ایفا کند.

در پایان این نشست مقرر شد کارگروهی تشکیل و یک رابط از هر پلیس جهت تبادل اطلاعات و انتقال تجارب معرفی شود.

نظر شما
پربیننده ها