سرلشکر جعفری:

سپاه اجازه آلوده کردن حیات طیبه انقلاب توسط جریانهای نفوذی را نخواهد داد/ عزم سپاه برای تغییر هندسه‌ قدرت جهانی

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه همانند 37 سال گذشته جانانه از انقلاب دفاع خواهیم کرد، گفت: سپاه و بسیج، همراه با مردم ایران، هرگز اجازه نخواهند داد جریان‌های نفوذی غرب‌گرا جهل نظری خود را بر حیات طیبه‌ انقلاب اسلامی تحمیل و آن را آلوده سازند.
کد خبر: ۸۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ - 24May 2016

سپاه اجازه آلوده کردن حیات طیبه انقلاب توسط جریانهای نفوذی را نخواهد داد/ عزم سپاه برای تغییر هندسه‌ قدرت جهانی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری  فرمانده کل سپاه در مراسم دانشآموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) که با حضور حضرت آیتالله خامنهای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، با بیان اینکه ما امروز در قلب بزرگترین رویداد سرنوشتساز تاریخ اسلام و ایران به سر میبریم، گفت: این مقطع حساس از یک سو حاصل مقابله همهجانبه انقلاب اسلامی با نظام استکبار و استبداد بینالمللی و از سوی دیگر توطئههای مستمر و دسیسههای پی در پی دشمنان در عرصههای سیاسی، اطلاعاتی، فرهنگی و اقتصادی، برای مقابله با نظام اسلامی است؛ تا از الگو شدن این نظام در پِیریزی تمدن عظیم اسلامی جلوگیری شود.

وی افزود: نظام سلطه و در رأس آن آمریکا با پیروان منطقهایاش، تمامی ظرفیتهای خود را در مقابل پیشرفت انقلاب اسلامی متمرکز کردهاند؛ اما به حول و قوه الهی، این تمرکز در حال فروپاشی است.

سرلشکر جعفری در ادامه قدرت واقعی ملت ایران را ایمان به خدا و کفر به طاغوت دانست و اظهار داشت : مردم ما خوب میدانند که نقطه اصلی اقتدار نظام اسلامی، ایستادگی در مقابل زیادهخواهی و زیاده گوییهای آمریکاست.

وی با برشماری راهبردهای سپاه در خنثیسازی توطئههای دشمنان اظهار داشت: انتقال تدابیر و ایدههای رهبری معظم انقلاب اسلامی به سطوح عملیاتی، تولید قدرت برای تعقیب اهداف متعالی انقلاب و پاسداری غیر محافظهکارانه از آن، بازشناسی و بازخوانی صورت و سیرت انقلاب اسلامی برای جلوگیری از استحالهی آن و ساخت حقیقی و استحکام داخلی نظام و نیز مقابله با نفوذ جریان فرهنگی، سیاسی و فکری تمدن غرب و مقابله با زمینهسازان نفوذ از مهمترین راهبردهای سپاه در سالهای اخیر است.

فرمانده کل سپاه دنبال کردن رویکرد جنگسالاری امریکا  از طریق رژیمهای خبیث و مرتجع منطقه را حاصل موفقیتهای پی در پی انقلاب اسلامی و بیتوفیقی نظام سلطه در مهار نفوذ انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: شهوت قدرتطلبی این رژیمهای فاسد، آنان را به فجایع غمانگیزی همچون حمله به مردم مظلوم و بیدفاع یمن، آواره کردن مردم سوریه، بر هم زدن نظام سیاسی و امنیتی در عراق، تسلیح گروههای تکفیری، سرکوب مردم بیپناه بحرین و مصائب دیگر کشانده است.

وی افزود: با وجود این شرایط متأسفانه نهادهای بین الملل اسلامی که باید ملجأ و پناهگاه ملتهای مسلمان باشند، وقیحانه به ابزاری برای حفظ منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه تبدیل شدهاند.

سرلشکرجعفری با تاکید بر اینکه بیداری و مقاومت اسلامی همچنان ادامه دارد، گفت: تلاشهای مذبوحانه سیاسی در سطح منطقه و صدور بیانیههای آمریکایی – اسرائیلی از سوی این نهادهای به اصطلاح اسلامی، علیه وحدت امت اسلامی، نمیتواند مانع استمرار حرکت انقلاب و بیداری اسلامی، در منطقه باشد.

وی با تاکید بر اینکه به حول و قوه الهی به زودی مسلمانان بیدار شده، و آرزوها و امیدهای آینده خود را به واقعیت تبدیل خواهند کرد، گفت: بیانیههای حقیقی را حزبالله لبنان، انتفاضهی مردم ستمدیده فلسطین، مقاومت مظلومانهی مردم یمن، اتحاد مردم فهیم لبنان و استغاثه مردم بزرگوار بحرین در میدانهای مبارزه علیه ظلم صادر میکنند.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: در حالی که عصر جدیدی در عالم با الهامبخشی انقلاب اسلامی و بیداری بشریت در راستای گسترش باورهای توحیدی و اسلامی در منطقه و جهان آغاز شده است و لجنزار اباحیگری تمدن غرب را در مسیر نابودی حتمی قرار داده، صاحبان تفکری خاص در داخل کشور، با نیمنگاهی به بیگانگان از ارزشهای تمدن پوسیده غربی در برابر ارزشهای دینی و فرهنگ اصیل ایرانی سخن میگویند.

وی افزود: این افراد بدانند ملت مؤمن، انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی، این اندیشهها و صاحبان آن را در ساحت سیاسی و فرهنگی کشور تحمل نخواهند کرد و بدانند چنانچه در طی مسیر انحرافی خود اصرار بورزند، به بلای گذشتگانی گرفتار میشوند که از خط مستقیم ولایت و امامت زاویه گرفتند و بدنامی و سوء عاقبت، تصویر ماندگار آنان در حافظه تاریخی ملت ایران شد.

سرلشکر جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه همانند 37 سال گذشته جانانه از انقلاب دفاع خواهیم کرد، گفت: سپاه و بسیج، همراه با سیره و سلوک ارزشی و انقلابی مردم بزرگوار ایران، هرگز اجازه نخواهند داد برخی از جریانهای نفوذی غربگرا در ارکان نظام، با دسیسههای مختلف، جهل نظری خود را بر حیات طیبهی انقلاب مبارک اسلامی تحمیل کرده و آن را آلوده سازند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه آحاد پاسداران آمادهاند تا رسالت تاریخی خود را در جغرافیای انقلاب اسلامی بر دوش گرفته و همه وجود خود را وقف آن کنند، گفت: امروز نیز پاسداران جوان آمدهاند تا با الهام گرفتن از اندیشههای حکیمانهی رهبر عظیم الشأنشان، افقهای روشن انقلاب، همان وعدههای الهی و سنت تاریخی آفرینش را محقق ساخته و نقش انقلابی خود را در تغییر هندسهی قدرت جهانی ایفا کنند.

سرلشکر جعفری در پایان با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه تربیت پاسداری حضرت امام حسین(ع) اظهار داشت: در این دانشگاه در حال آمادهسازی پاسدارانی هستیم که همانند بیرق داران نسل اولیه سپاه، بلکه رفیعتر، روح دانایی، جهاد، بصیرت و شهادتطلبی را با مهارتهای حرفهای درهم آمیختهاند، تا در میدانهای دشوار و پیچیده آینده، از اسلام انقلاب و عزت نظام اسلامی، درست پاسداری کرده و از همه ابعاد آن جانانه دفاع کنند.

نظر شما
پربیننده ها