آغاز مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور خیل عظیمی از عاشقان و دلدادگان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام راحل آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ - 03June 2016

آغاز مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش اخبار داخلی دفاع پرس، لحظاتی پیش مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، مسئولان کشوری و لشکری و عاشقان و دلدادگان معمار کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل آغاز شد.

حضور پر شور نسل جدید انقلاب از جمله ویژگیهای آیین بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی خمینی کبیر است.

فرزندان انقلاب و عاشقان مکتب اسلام و انقلاب که از ساعات ابتدایی امروز برای حضور در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت روح خدا و استماع بیانات گوهربار رهبر فرزانه انقلاب در حرم مطهر امام خمینی (ره) حضور یافتهاند با سر دادن شعارهایی همچون «ای رهبر آزاده آمادهایم آماده»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «ما همه سرباز توایم خامنهای، گوش به فرمان توایم خامنهای» و ... بار دیگر با آرمانهای والای امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری عهد و پیمان بستند.

قرار است مانند سالهای گذشته رهبر معظم انقلاب در آیین بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) به ایراد سخنرانی بپردازند.

حجتالاسلام والمسلمین سید حسن خمینی نیز پیش از ولی امر مسلمین جهان سخنرانی میکند.

حضور میهمانان خارجی نیز در آیین بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرشور است. خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان داخلی و خارجی زیادی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی را پوشش میدهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار