مسؤول بسیج سازندگی کرمانشاه خبر داد:

برگزاری طرح اردو‌های هجرت با 500 هزار نفر روز در کرمانشاه

مسؤول بسیج سازندگی استان کرمانشاه به برگزاری اردوهای طرح هجرت بعد از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: اردو‌های طرح هجرت امسال با 500 هزار نفر روز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ - 03July 2016

برگزاری طرح اردو‌های هجرت با 500 هزار نفر روز در کرمانشاه

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، منصور فتاحی، مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه در گفتوگو با اصحاب رسانه با بیان اینکه در همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دستور تشکیل جهادسازندگی را دادند، اظهار داشت:به تدبیر رهبر معظم انقلاب بسیج سازندگی در ۱۶ اردیبهشتماه سال ۷۹ به منظور محرومیتزدایی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه جهاد سازندگی منشأ از بین رفتن بسیاری از محرومیتها شد، بیان کرد: دشمن با ابزار نبرد اقتصادی در راستای ایجاد فقر و محرومیت تلاش میکند و در این راستا بسیج با ورود به عرصه نبرد اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش میکند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه بهرهگیری ازاوقات فراغت نوجوانان و جوانان و کاهش آسیبهای اجتماعی را اولویت جهادگران دانست و گفت: اردوهای طرح هجرت امسال پس از ماه مبارک رمضان با ۵۰۰ هزار نفرروز اجرا میشود.

وی به حضور ۴ هزار دانشآموز در طرح هجرت اشاره و افزود:۴۰ هزار نفرروز از این طرح مربوط به بخش دانشآموزی است.

این مسئول با بیان اینکه اولویت جهادگران در بخش عمرانی و آبادانی در مناطق محروم است، تصریح کرد: فعالیت جهادگران در زمینه عمرانی، فرهنگی و آموزشی است.

فتاحی، بهسازی و زیباسازی مدارس از جمله رنگآمیزی، تعمیر نیمکتهای کلاس درس و تعمیرات جزئی مدارس مانند ایزوبام مدارس را از جمله وظایف جهادگران عنوان کرد و گفت:تعمیرات مساجد،ساخت سرویسهای بهداشتی، خانه عالم، خانه نیازمند و... از جمله برنامههایی است که توسط گروههای جهادی انجام میگیرد.

نظر شما
پربیننده ها