مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه:

302 هزار و 178 نفر ساعت آموزش در پادگان های کرمانشاه ارایه شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه اول امسال بیش از 302 هزار و 178 نفر ساعت در قالب 38 حرفه در خوشه های خدمت و صنعت در 18 کارگاه آموزشی در پادگان های استان ارایه شده است.
کد خبر: ۸۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ - 03July 2016

302 هزار و 178 نفر ساعت آموزش در پادگان های کرمانشاه ارایه شد

به گزارش دفاع پرس  به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان کرمانشاه ، داود ناصری امید افزود: درراستای اجرای تفاهم نامه همکاریهای آموزشی بین این اداره کل و نیروهای مسلح مستقر در استان مبنی بر ارتقا مهارت سربازان وظیفه در سه ماه اول امسال به ۱۲۱۳ نفر دوره ارائه کرده است.

وی بیان داشت: به منظور احراز شرایط اشتغال جوانان بعد از خدمت سربازی، طرحی تحت عنوان طرح آموزش فنی و حرفهای سربازان در بهمن ۷۱ توسط سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور تهیه و پس از تصویب هیئت دولت آیین نامه اجرایی آن به نیروهای مسلح و فنی و حرفهای ابلاغ شد.

ناصری امید اظهار داشت: طبق این قانون، فنی و حرفهای با همکاری مسئولان اداره آموزش در پادگانها در نشستهایی کارشناسی پس از برنامه ریزی و توافقهای لازم بر اساس استانداردها به آموزش سربازان در محل پادگانها میپردازد و پس از پایان دوره و انجام آزمون، گواهینامه به آنها اعطا میشود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفهای کرمانشاه گفت: برگزاری دورههای آموزش فنی و حرفهای مورد نیاز برای سربازان وظیفه با رعایت استانداردها و آیین نامههای آموزشی این سازمان برای دستیابی سربازان وظیفه به مهارتهای مورد نیاز بازار کار است تا بتوانند پس از فراغت از دوره مقدس سربازی برای خود شغل و حرفهای مناسب داشته باشند.

در استان کرمانشاه نزدیک به ۵۰۰ کارگاه فنی و حرفهای به صورت دولتی و آزاد وجود دارد.

نظر شما
پربیننده ها