مسئول اقشار بسیج استان سمنان:

بررسی و حل مسائل و مشکلات استان اولویت مجمع بسیج است

مسئول هماهنگی و هم اندیشی راهبردی اقشار بسیج استان سمنان از برگزاری نخستین مجمع بسیج استان سمنان در سال 95 بیست و هفتم مردادماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ - 07August 2016

بررسی و حل مسائل و مشکلات استان اولویت مجمع بسیج است

به گزارش دفاع پرس از سمنان ، یعقوب احمدی با اعلام خبر برگزاری نخستین مجمع بسیج استان سمنان در سال 95 اظهار داشت: مجموعه ای از نخبگان و صاحب نظران و اندیشمندان بسیجی اقشار 22 گانه بسیج استان از شورای اقشار در کارگروه های موضوعی عضویت دارند و هر کدام بر اساس تخصص و تجربه و علاقه مندی و اثرگذاری در این کارگروه ها فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این اندیشمندان همچنین تعدادی از فرهیختگان و مؤثران سطح استان نیز در این کارگروه ها عضو هستند که در طول سال به احصاء مهمترین مسائل و مشکلاتی که در جامعه استان وجود دارد می پردازند و سپس با بررسی و تحلیل و ارائه راهکار در صدد رفع و حل آن مشکل بر می آیند.

مسئول هماهنگی و هم اندیشی راهبردی اقشار بسیج استان سمنان با بیان اینکه تا کنون از سال 93 چهار مجمع بسیج در استان سمنان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این چهارمین مجمع بسیج استان از ابتدای برگزاری تا کنون است و اولین مجمع در سال 95 محسوب می شود.

احمدی افزود: این مجمع بعد از ظهر روز 27 مردادماه ساعت 17 در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی استان سمنان با حضور 440 نفر از اعضای مجمع بسیج به همراه هیئت رئیسه مجمع برگزار می شود.

وی اذعان داشت: مجمع بسیج استان سمنان در قالب دو کارگاه زن و خانواده با هدف ارائه راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه زنان استان و کارگروه اقتصادی در راستای نقش آفرینی بسیج در اقتصاد مقاومتی در عرصه اقدام و عمل برگزار خواهد شد که به بررسی مهمترین مسائل استان در این دو محوریت خواهد پرداخت.

مسئول هماهنگی و هم اندیشی راهبردی اقشار بسیج استان سمنان گفت: انتظار از مسئولان استانی این است که کمک کنند به طرحهای پیشنهادی مجمع برای اینکه حل مسائل استان سمنان به سرانجام برسد و مشکلات جامعه کمتر شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار