وزیر اطلاعات در قم مطرح کرد

ناکامی ناتوی اطلاعاتی دشمن در پی همدلی نیروهای نظامی و امنیتی/هلاکت " ابوحفص البلوشی "سرکرده گروهک تروریستی

وزیر اطلاعات با اشاره به صف آرایی ناتوی اطلاعاتی دشمن در مقابل نظام اسلامی گفت: دشمن در پی به چالش کشیدن امنیت نظام است اما همدلی دستگاه‌های نظامی و امنیتی دشمن را ناکام کرده است.
کد خبر: ۹۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ - 26August 2016

ناکامی ناتوی اطلاعاتی دشمن در پی همدلی نیروهای نظامی و امنیتی/هلاکت

به گزارش دفاع پرس از قم، حجتالاسلام سید محمود علوی در آیین افتتاح همزمان 186 پروژه عمرانی که در تالار معصومیه(س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه دولت یازدهم فراجناحی، فرابخشی و فراگیر با تقدم منافع ملی عمل میکند، اظهار کرد: توسعه در حوزههای مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی و صنعتی مورد توجه قرار گرفته زیرا موتور محرکه کشور در صورتی که بخشهای مختلف به رسالت خود عمل کند میتواند حرکتی در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان باید بدون نگاه سیاسی خادم اقشار و گرایشهای مختلف باشند، اضافه کرد: برخی از دولتها در گذشته به دنبال قدرت گرفتن جریانهای سیاسی خاصی بودهاند اما این دولت به دنبال استفاده از نیروهای کارآمد در ظرفیتهای مختلف به ویژه در جامعه نخبگانی است.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: دولت منافع قشر خاصی را مورد توجه قرار نداده به همین علت دستگاهها باید رسالتهای خود را با منافع ملی گره زده و از فعالیتهای بخشی که به منافع ملی ضرر میرساند، پرهیز کنند.

وی خدمت به مردم را محوریترین هدف دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: بر اساس توصیههای امام علی(ع) به مالک اشتر؛ فرد مسؤول باید در جایگاه خود نگاه مهربانی نسبت به اقشار مختلف مردم داشته باشد.

علوی رشد معنویت را از اهداف خدمت به مردم دانست و اضافه کرد: اگر مردم نعمتهای امنیت و سلامت را احساس کنند، هدف خلقت در جامعه اسلامی تحقق یافته و جامعه به سمت عبودیت حرکت میکند.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه تحقق آرمانهای انقلاب نیازمند افزایش رضایتمندی مردم است، تصریح کرد: همدلی مطلوبی میان مردم و مسؤولان در حوزه امنیت برقرار است.

وی یادآور شد: پیوندهای قلبی میان دستگاههای مرتبط با امنیت از جمله سپاه، بسیج، وزارت کشور، شورای عالی امنیت، وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح در حال افزایش است که خروجی این همدلی تامین امنیت بیبدیل در نظام اسلامی بوده که توسط رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

علوی از تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: گروههای تکفیری و تروریستی، به عنوان عروسکهای خیمه شببازی، ابزارهایی برای سرویسهای استکباری در راستای به چالش کشیدن امنیت نظام اسلامی هستند در حالی که آثار به هم پیوستن سرویسهای استکبار که در راس آنها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی حضور دارند به خوبی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه سرویس اطلاعاتی عربستان مشاور و سرویسهای برخی از کشورهای منطقه ابزار سرویسهای استکبار هستند، عنوان کرد: ردپای عناصر این سرویسها در جنوب شرق کشور و در خارج از مرزها دیده میشود که به دنبال افراد مریض بوده و تشکلاتی را راهاندازی میکنند.

علوی با اشاره به اینکه یکی از تشکلهای اطلاعاتی سعودی 12 تیم 10 نفره را تشکیل داده است، گفت: این سرویس برای هر عملیات 500 هزار دلار اختصاص داده و ماهانه برای هر فرد 2 الی 3 هزار دلار را در نظر گرفته و در صورت کشته شدن این افراد 10 هزار دلار به خانواده آنها پرداخت میکند.

وزیر اطلاعات از کشته شدن ابوحفص البلوشی یکی از رؤسای گروههای تروریستی با نام شناسنامهای هشام عزیزی و دستگیری عناصر وابسته به او در نقاط مختلف کشور یاد کرد و ادامه داد: عقبه این فعالیتها سرویسهای اطلاعاتی است؛ اکنون با ناتوی اطلاعاتی که مقابل نظام اسلامی صفآرایی کرده مواجه هستیم که به دنبال به چالش کشیدن امنیت نظام اسلامی هستند اما به برکت همکاری و همدلی میان دستگاههای نظامی و امنیتی نتوانسته به نتیجه برسند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی همکاری میان دستگاههای امنیتی را تایید کردند اما این همدلی باید در بخشهای مختلف جامعه حکمفرما باشد تا مردم احساس رضایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار