نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

هفته دولت فرصتی برای رسیدگی به مطالبات مردم باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هفته دولت زمانی فرصتی که دولتمردان باید به مطالبات مردم رسیدگی کرده و دغدغه‌های آنان را مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۹۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ - 26August 2016

هفته دولت فرصتی برای رسیدگی به مطالبات مردم باشد

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی در خطبههای عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به انعکاس دستاوردهای و خدمات دولت در هفته مزین شده به این نام، اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات در هفته دولت انعکاس صحیح از دستاوردها و خدمات دولت در سطح جامعه است.

وی افزود: دولتمردان باید توجه داشته باشند که در تمامی امور و فعالیتهای خود رفتارها و محورهای اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مورد نظر خود قرار دهند و از آنها پیروی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در مدت سه سال از عمر دولت خوشبختانه تلاشهای مثبتی از سوی دولت انجام شده و ضروری است که همچنان این کوششها تداوم یابد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی گفت: به زودی استان مرکزی میزبان کاروان دولت تدبیر و امید میشود و مهمترین خواسته مردم این استان این است که مصوبات هدفمندی در راستای حل مشکلات آنها از سوی دولت تصویب و اجرایی شود.

وی ادامه داد: این استان زادگاه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است و نیاز است که دولت توجه ویژهای به این استان داشته باشند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: یکی از نکات مهم در ارتباط با تحرکهای تبلیغاتی زودهنگام انتخاباتی از سوی برخی از گروهها که در این مورد باید گفت که انتخابات زمان ویژه خود را داشته و نباید با این موارد فرصت کار و تلاش در راستای حل مشکلات مردم را به این بهانه از دست داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار