وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس:

مدافعان حرم به فرمان امام خامنه‌ای و داوطلبانه اعزام می شوند

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: امروز اگر نبود فرمان بزرگ امام خامنه ای مبنی بر اعزام مدافعان حرم، اکنون هیچ آثاری از تشیع و حرمین معصومین وجود نداشت.
کد خبر: ۹۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ - 28August 2016

مدافعان حرم به فرمان امام خامنه‌ای و داوطلبانه اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،  سردار محسن رفیق دوست، وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای شهریور ماه، اظهار داشت: پیروزی انقلاب در ایران به قدری برای آمریکا ناباورانه بود که بعد از فرار شاه از ایران، آنها ژنرال «حایزر» را برای انجام کودتا به ایران فرستادند و حتی علیه ایران با شوروی سابق متحد شدند.

وی افزود: امام (ره) در اواخر دوران حیات خود دو کار بزرگ حل مسئله قائم مقامی رهبری و هدایت مجلس خبرگان به رهبری مقام معظم رهبری را انجام دادند؛ به عبارت دیگر امام (ره) چنان با صلابت موضوع قائم مقام رهبری را رفع کرد که اگر این کار انجام نمی شد، ما همچنان با مشکلاتی مواجه بودیم.

رفیق دوست با اشاره به اثرات حضور رزمندگان در سوریه برای مقابله با اشغالگری های اسرائیل در زمان اشغال بیروت، افزود: این هایی که اکنون فایل صوتی منتشر می کنند، نشان از عجز و ناتوانی آنها دارد.

وی به آنهایی که برای مبارزه با اسرائیل همراه با جاویدالاثر «احمد متوسلیان» به سوریه آمدند، اشاره و تصریح کرد: این عده وقتی فرمان امام (ره) مبنی بر بازگشتن به جبهه های جنگ تحمیلی صادر شد، به جز عده ای اندک مابقی به جبهه ها بازگشتند و آن عده هم که ماندند بعدها زمینه ساز تولد حزب الله لبنان شدند.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس در ادامه بیان داشت: امام (ره) مقدمات بیداری اسلامی را فراهم کردند و بعد از ایشان رهبرمعظم انقلاب اسلامی، آن را هدایت کرد، به نحوی که اگر نبود فرمان امام خامنه ای مبنی بر اعزام مدافعان حرم، اکنون هیچ آثاری از تشیع و حرمین معصومین باقی نمی ماند؛ البته این اعزام ها همه داوطلبانه صورت می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه همه عزت، افتخار و کرامت انسانی امروز را مدیون امام شهدا امام هستیم و رهبری آن را نگاه داشته، اظهار داشت: این امانت را باید تا زمان ظهور امام زمان(عج) نگاه داریم، زیرا جز این حکومت اسلامی، هیچ حکومت حقی بر روی کره زمین وجود ندارد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها