پیام اداره کل حفظ آثار مازندران به مناسبت روز تشکیل «قرارگاه پدافند هوایی»:

پدافند ‌هوایی یک عنصر مهم در تأمین امنیت ایران اسلامی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز تشکیل «قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)» پیامی صادر و در آن تأکید کرد: پدافند ‌هوایی یکی از سازمان‌های نظامی مهم در تأمین امنیت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ - 31August 2016

پدافند ‌هوایی یک عنصر مهم در تأمین امنیت ایران اسلامی است

به گزارش دفاع پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به مناسبت 10 شهریور روز تشکیل «قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا» پیام تبریکی صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه با گرامیداشت دهم شهریور روز تشکیل «قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص)» آمده است: قرارگاه پدافند هوایی خاتمالأنبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران بهعنوان یکی از سازمانهای نظامی مهم در تأمین امنیت ایران اسلامی همواره مورد توجه و عنایات مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا بوده است.

در ادامه این بیانیه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره شده و آمده است: مقام معظم رهبری در مورد اهمیت پدافند هوایی فرمودند «امروز بخش پدافند جزو مؤثرترین بخشهای همه دستگاههای نظامی کشور برای دفاع از عزت، استقلال و سربلندی ملت ایران است، که جز با همت و اراده و اعتماد به نفس و توکّل به خدا و کار خستگیناپذیر، این قلههای بلند را نمیشود فتح کرد. باید بهطور جد همه نیروها به پدافند هوایی بپردازند و تقویت و پشتیبانی از پدافند را در اولویت اول خود قرار دهند و این یک اولویت واقعی است.»

اداره کل حفظ آثار مازندران در بخش دیگر این بیانیه پدافند هوایی را چشم همیشه بینا و بیدار و گوش همیشه شنوا و هوشیار دانست که با ایجاد لایههای دفاعی مستحکم و غیرقابل نفوذ و کشف راههای مبتکرانه دفع آفند سایبری متخاصمین، از چشمان تیزبینشان دور نخواهد بود.

در ادامه بیانیه عنوان شده است: در هشت سال دفاع مقدس نیز، نیروی هوایی و دریایی با همراهی و پیشتازی پدافند هوایی بود که توانستند منابع و شریانهای اقتصادی و مرز و بوم کشور را ازگزند دشمن حفظ نمایند.

در پایان این بیانیه با تبریک روز پدافند هوایی به مجموعه پدافندی نیروهای مسلح در ارتش و سپاه بهویژه فرماندهی و کارکنان قرارگاه پدافند خاتمالانبیاء(ص) اضافه شده است: دلیرمردان پدافند هوایی با تأسی از همرزمان شهیدشان در هشت سال دفاع مقدس، از حریم آسمان میهن اسلامی دفاع میکنند؛ همانان که امنیت و آرامش آسمان کشور را با ایثاری وصفناپذیر و شهادتگونه پیشکش ملت و مقام معظم رهبری میکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها