فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

نخبگان یاری‌رسان مسئولان باشند

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: نخبگان با تحقیق و راهکار به کمک مسئولان بیایند و امکان گشایش در کارها را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ - 31August 2016

نخبگان یاری‌رسان مسئولان باشند

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ داوود ابراهیمی در کارگروه دفاعی و امنیتی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه کارگروه دفاعی و امنیتی باید در موارد تهدیدات امنیتی نیز فعال باشد، اظهار داشت: نخبگان باید با تحقیق و پیدا کردن راهکار به کمک مسئولان شهرستان بیایند و امکان گشایش در کارها را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید با کار جهادی پیشرو باشند و مشکلات را شناسایی کنند، افزود: مردم ما از خواص انتظار بیشتری دارند و خواص همیشه راهنمای مردم هستند و نخبگان بسیج هم از خواص هستند.

جانشین سپاه ناحیه ملایر نیز در این کارگروه گفت: این وظیفه نخبگان است که در مباحث مختلف ورود کنند و در این بین نخبگان بسیج پیشرو بوده و هستند؛ پس با ارائه ایده و نظرات در کارگروههای بسیج و پردازش آنها سعی کنید همراه مسئولان باشید.

محسن احمدوند با بیان اینکه با مشورت میتوان زودتر به نتیجه رسید، خطاب به بسیجیان نخبه افزود: گاهی نقطهای را شما میبینید که از چشم یک مسئول پنهان مانده و نظرات شما راهگشایی برای شهرستان ملایر خواهد بود.

وی ادامه داد: نظرات خود را در کارگروه به شور بگذارید و زمانی که به یک نتیجه مطلوب رسیدید در مجمع بسیج شهرستان مطرح کنید؛ تا در آنجا اگر به نفع شهر باشد به مسئولان ارائه و در پایان در شورای تامین بازگو شود.

جانشین سپاه ناحیه ملایر گفت: با اینکار مشکلی حل خواهد شد و نتیجه موجب رضای خدا و مردم قرار خواهد گرفت.

مسئول عملیات سپاه ناحیه ملایر نیز بیان کرد: ما پنج هدف تقویت روحیه سلحشوری، تقویت بنیه دفاعی، افزایش و ارتقاء رزم مردم، پدافند غیرعامل و تقویت امنیت را در شهرستان دنبال میکنیم.

ابراهیم رستگار با بیان اینکه از بسیجیان نخبه و خواص میخواهیم تا ما را در این امر یاری کنند، تصریح کرد: همه مردم میتوانند نظرات خود را به کارگروه ارائه دهند؛ که پس از بررسی و مقایسه و اولویتبندی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها