رئیس اداره اصناف صنعت و معدن استان مرکزی:

گسترش معنویات در جامعه راهکار منطقی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

رییس اداره اصناف صنعت و معدن استان مرکزی گسترش معنویات در جامعه و ورود به منظر دین را مهم‌ترین و عملی‌ترین راهکار مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: توجه به این موضوع راهی برای کاهش معضلات اجتماعی است.
کد خبر: ۹۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ - 31August 2016

گسترش معنویات در جامعه راهکار منطقی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، بیژن جنابی در کارگروه عفاف و حجاب با اشاره به تلاش دشمنان به منظور ترویج فرهنگ نامتعارف غربی، اظهار داشت: دشمن امروزی ما سعی دارد که با ورود به بطن زندگی مردم فرهنگ غربی را در انواع مختلف خود در جامعه معرفی کرده و خانوادهها را از الگوهای ارزشی و اخلاقی اصیل و مطابق بر چارچوبهای فرهنگ اسلامی دور سازد.

وی افزود: ترویج بدحجابی و بیعفتی در جامعه مهمترین هدف دشمنان است که جامعه هدف خود را جوانان کشوربوده و سعی دارند که آنان را تحت تاثیر خود قرار دهند.

رئیس اداره اصناف صنعت و معدن استان مرکزی تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند برنامهریزی محکم و اصولی و همچنین تمامی دستگاههای متولی است.

جنابی با اشاره به تاثیر زنان در جامعه، گفت: از آنجایی که زنان قشر زیادی از جامعه را تشکیل داده و به عنوان پرورش دهندگان نسلهای آینده محسوب میشوند آگاهی بخشی و بیداری آنان میتواند نقشی مهم در جلوگیری از آسیبهای اجتماعی و معضلات مختلف داشته باشد.

وی ادامه داد: ما در حوزه وظائف خود اقدامات بسیاری را در راستای مباحث مربوط به عفاف و حجاب در بعد برون و درون سازمانی انجام دادهایم.

رئیس اداره اصناف صنعت و معدن استان مرکزی تصریح کرد: توزیع لباسهای نامناسب یکی از موضوعاتی بود که ما در این بحث ورود پیدا کرده و تاکنون مکاتباتی را با چاپخانههای مربوطه انجام دادهایم و در آن مشخص شده که از درج هرگونه نوشته و مطلب نامتعارف بر روی البسه خودداری و جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار