میز خدمت مدیریت شهری منطقه ۱۷ با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه ۱۷، جمعی از معاونان، شهرداران نواحی و مدیران شهری در میدان ابوذر برگزار شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از افتتاح چهار بازار جدید میوه و ترهبار و توسعه و بهسازی دو بازار دیگر در سطح پایتخت خبر داد.
مدیران فرهنگی شهرداری تهران، با حضور در حسینیه جماران بر انسجام فرهنگی، بازخوانی اندیشه امام (ره) و تقویت برنامههای مشترک تأکید کردند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: پویش «با هم میسازیم» بستری برای مشارکت مردمی در بازسازی آسیبهای جنگ است.
شهردار تهران از پیگیری انتقال مراکز حساس به خارج از بافت مسکونی خبر داد.
شهرداری تهران در اقدامی حمایتی، امتیاز ارتقای شغلی کارکنان مبتلا به بیماریهای خاص و صعبالعلاج را به دو برابر افزایش داد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، طی نامهای خطاب به کلانشهرهای عضو بریکس در خصوص سکوت در برابر جنایات و تجاوز علیه کشور ایران و پیامدهای جهانی آن هشدار داد.
رئیس مرکز زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: رویکرد ما در شهرداری تهران، ایجاد فضای کار و فروش برای زنان سرپرست خانوار است.
بزرگترین پرچم علوی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع همزمان با ۱۱۰ نقطه از جهان در آستانه عید سعید غدیر خم بر فراز بلندترین برج پرچم کشور در پایتخت به اهتزاز درآمد.
شهردار منطقه چهار تهران گفت: کلنگ زنی واحدهای آسیبدیده از جنگ در منطقه چهار آغاز شد.