آرشیو سایر اخبار

بسیج باید گام دوم انقلاب را در مساجد و محلات تبیین کند

سهیل ابوالحسنی گفت: مهم‌ترین چالش درباره بسیج بحث جوان‌گرایی و عرصه دادن به جوانان است، اگرچه ما خیلی می‌شنویم که باید به جوانان در بحث مدیریت در امور کشور بها داد، اما در صحنه عمل مسئولان حاضر نیستند که مسئولیت‌های خودشان را واگذار کنند.

انس با کتاب توصیه محوری بیانیه گام دوم انقلاب است

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد علم‌آموزی را راه اقتدار و توسعه دانست و گفت: گاه با مدل‌های ساده، می‌توان مروج فرهنگ کتابخوانی در کشور شد و از این طریق حتی بزهکاران را در زندان‌ها اصلاح کرد.

بیانیه گام دوم انقلاب، حصر تبلیغاتی دشمن را می‌شکند

«احمد اسلامی» با تأکید بر این‌که مولفه‌هایی که از داخل بیانیه گام دوم انقلاب استخراج می‌شود، در شکست حصر تبلیغاتی دشمن در فضای رسانه‌ای تأثیر به‌سزایی دارد، گفت: برخلاف این بیانیه که افکار را به سمت یک آینده مطلوب می‌برد، نگاه رسانه‌های غربی نسبت به ما، سیاه‌نمایی از وضعیت آینده است.

ضرورت ارائه گزارش مرکز پژوهش‌ها درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به مجلس

حسینعلی حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی قرار بود گزارشی از بررسی بیانیه گام دوم انقلاب در صحن علنی ارائه کند، گفت: تاکنون هیچ گزارشی از مرکز پژوهش‌ها در این خصوص ارائه نشده است.

استخراج ۷۷ مؤلفه فرهنگی از بیانیه گام دوم انقلاب

«مصطفی بیات» گفت: از بیانیه گام دوم انقلاب، ۷۷ مؤلفه را احصاء کرده‌ایم که در موضوعات فرهنگی قابل استفاده است، از این ۷۷ مؤلفه به هفت مؤلفه کلان رسیده‌ایم که عبارتند از: «علم و پژوهش»، «معنویت و اخلاق»، «اقتصاد»، «عدالت و مبارزه با فساد»، «استقلال و آزادی»، «عزت ملی و روابط خارجی» و «سبک زندگی».

«زنان» محور عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم/ رهبر انقلاب مسأله‌ زن و خانواده را جزو مسائل درجه‌ یک کشور می‌دانند

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که «مسئله‌ زن و خانواده برای کشور، جزو مسائل درجه‌ یک است»؛ بنابراین اگر این هسته مرکزی معنویت اصلاح شود، طبیعتا جامعه نیز اصلاح خواهد شد.

عدالت مهم‌ترین رکن بیانیه «گام دوم انقلاب» است/ مسئولان قضایی باید مردمی و انقلابی باشند

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه، عدالت مهم‌ترین رکن و محور بیانیه گام دوم انقلاب محسوب می‌شود، گفت: رکن محوری گام دوم انقلاب که از سوی رهبر انقلاب تبیین شده، مقوله عدالت و فرهنگ ما می‌توانیم است و باید در این مسیر با چشم باز حرکت کنیم و هیچ عذری در محضر خدا قابل قبول نیست.
2 صفحه
پربیننده ها