سردار نقدی:

بسیج با رویکرد فرهنگی و پیشگیرانه وارد عرصه مبارزه با مواد مخدر می‌شود

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: فعالیت بسیج در مبارزه با مواد مخدر مبتنی بر جنبه‌های فرهنگی و پیشگیرانه و با استفاده از مشارکت عمومی و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها در ۵ شهر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱ - 23January 2014

بسیج با رویکرد فرهنگی و پیشگیرانه وارد عرصه مبارزه با مواد مخدر می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار"محمدرضا نقدی" رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه نشست دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با مسئولان سازمان بسیج گفت: امروز موضوع مواد مخدر به عنوان یک معضل در جامعه مطرح است و به شکل یک سلاح علیه کشورمان به کار گرفته میشود.

وی افزود: در حال حاضر مواد مخدر استکباری شده که بارها از ما سیلی خورده و به دنبال آن است که کاری کند تا نسل جوان امروز ما مانند شهید فهمیده را به چشم نبیند.

وی ادامه داد: بسیج در مبارزه با مواد مخدر عزم جدی دارد و طبیعی است که زمانی که یک مسئله بسیار بزرگ میشود باید همه مردم به صحنه بیایند و حل آن را جدیتر از کار و فعالیت دستگاهها ببینند.

سردار نقدی ادامه داد: بسیج به عنوان یک سازمان هماهنگکننده و سازمان دهنده مردم هدف و رسالت خود را در زمینه مبارزه با مواد مخدر برعهده میگیرد و به همین منظور در ۵ شهر کشور به صورت ویژه مبارزه خود را آغاز میکند.

وی افزود: در طرح مبارزه با مواد مخدر در ۵ شهر کشور به صورت آزمایشی و مشارکت عمومی مردم به دنبال آن هستیم تا با جمعبندی تجارب به دست آمده از فعالیت و سابقه بسیج این دستاوردها را در تمام کشور به کار بگیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: بسیج در جنبههای پیشگیرانه و فرهنگی در موضوع مبارزه با مواد مخدر فعالیت خواهند کرد چرا که فعالیت بسیج در این حوزه بیشتر مبتنی بر جنبههای فرهنگی و پیشگیرانه و این جنبهها اساس فعالیت ما را تشکیل خواهد داد.

وی تأکید کرد: موضوع مواد مخدر مسئلهای همهجانبه است و باید تمام مخاطبان، مصرفکنندگان و توزیعکنندگان را در بر بگیرد. در این زمینه بسیج استفاده از مشارکت عمومی و بهرهمندی از تمام ظرفیتها و با انسجام کامل این مبارزه را اجرایی خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها