حجت الاسلام آل هاشم:

«راهیان نور» بهترین راه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: راهیان نور بهترین راه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است.
کد خبر: ۱۰۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ - 27September 2016
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم رونمایی از ماکت هلی کوپتر شهید چله دوان در شهرداری باقرشهر با ابراز خرسندی از انجام این اتفاق در هفته بزرگداشت دفاع مقدس و سالروز عملیات با شکوه ثامن الائمه اظهار داشت: امام خمینی(ره) در طول دفاع مقدس 2 بار از کلمه «باید» استقاده کرد یکی در عملیلت ثامن الائمه بود که امام فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود و یکی هم شکست حصر سوسنگرد بود.

وی در خصوص دلایل لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به دلیل اینکه دشمن به اهدافش نرسید و ما به اهدافمان رسیدیم، هفته دفاع مقدس باید گرامی داشته شود.

آل هاشم با اشاره به دلایل آغاز جنگ توسط دشمن اذعان داشت: دشمن فکر نمی‌کرد که بعد از پیروزی انقلاب به این سرعت نظام به نتیجه برسد. حمایت اطلاعاتی آمریکا، حمایت تسلیحاتی شوروی، فرانسه و آلمان و کمک‌های مالی کشورهای مرتجع منطقه همه برای براندازی نظام نوپای انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: تصرف خاک ایران و تجزیه کشور و تسلط بر نفت منطقه از اهداف صدام برای یورش به خاک کشورمان بود که نگذاشتیم او به اهدافش برسد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای انعکاس رشادت‌های صورت گرفته در دفاع مقدس راه‌های زیادی را برشمرد و گفت: انتشار خاطرات رزمندگان، انتشار وصیت‌نامه شهدا و تجلیل از خانواده شهدا از جمله این راه‌ها است.

وی اظهار داشت: راهیان نور بهترین راه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است و تشکیل موزه‌ها و برگزاری نمایشگاه‌ها راه‌های دیگر است.

حجت الاسلام ال هاشم با اشاره به رونمایی از ماکت هلی کوپتر شهید چله دوان بیان داشت: این نیز یکی دیگر از راه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حوان است.

وی در پایان با تقدیر  از شهردار، امام جمعه و اعضای شورای شهر باقرشهر برای اجرای این پروژه گفت: این امر کمک شایانی به انتقال فرهنگ دفاع مقدس دارد.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار