بازدید جمعی از مدیران ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه از ستاد نیرو و جزایر نازعات

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه در صدر هیئتی از سرداران و مدیران ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه از ستاد نیرو و جزایر نازعات بازدید کردند.
کد خبر: ۱۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳ - 05February 2014

بازدید جمعی از مدیران ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه از ستاد نیرو و جزایر نازعات

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، برگزاری نشست ویژه با بخشهای مختلف آموزشی، عقیدتی، سیاسی، نظارتی، آماد و پشتیبانی، طرح و برنامه و روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه با حضور سردار "قریشی" مسئول نظارت و تأیید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سردار "شهمیری" معاون طرح و برنامه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سردار "آسودی" معاون فرهنگی و تبلیغات نهاد نمایندگی ولیفقیه در سپاه، سرهنگ سنایی، سرهنگ محبوب و حجتالاسلام کوهستانی از برنامههای نخست این هیئت در بدو ورود به بندرعباس بود.

بررسی مسائل مختلف حوزه تعالی معنوی در نیروی دریایی سپاه موضوع جلسه حجت الاسلام والمسلمین "عبدالنبی صداقت" مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا و ناوسالار "انگالی" با سردار سپهر بود.

این هیئت در ادامه برنامههای پیش بینی شده، از جزایر نازعات از جمله جزایر حوزه عملیاتی مناطق یکم صاحب الزمان(عج) و پنجم امام محمد باقر(ع) بازدید کردند.

گفتنی است که «نازعات» نام یکی از سورههای قرآن کریم است و به آن دسته از فرشتگان مأمور الهی گفته میشود که ارواح گنهکاران را با زجر و فشار از اجساد و یا قبرهایشان بیرون میکشند و این حکایت از یک نوع عذاب دردناک میکند که خداوند برای بدکاران و درهم شکستن غرور طغیانگران در حال جان کندن در نظر گرفته است و وجه تسمیه این جزایر به نازعات، شکل گیری قدرتی مستحکم با حضور نیروهای مؤمن و متعهد و جان برکفی است که آمادهاند تا هر متجاوز بدخواهی را که چشم طمع به حریم مقدس این مرز و بوم داشته باشد، با پاسخی دندان شکن و پشیمان کننده مواجه نمایند.

نظر شما
پربیننده ها