رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس:تجليل از مبلغان عرصه دفاع مقدس ارزشمند است

کد خبر: ۱۲۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۱ - 04July 2009
به گزارش سايت ساجد به نقل از خبرگزاري فارس ،‌وي با اشاره به ضرورت توجه به مبحث جنگ رواني بيان داشت: جنگ رواني جايگاه خاصي دارد كه بايد به آن توجه ويژه‌اي شود. جنگ رواني امروز يك تخصص و نياز روزمره در كشور محسوب مي‌شود بايد به آن توجه لازم داشته باشيم.
رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس با بيان اينكه بايد پيشگامان تبليغ به صورت برجسته معرفي شوند، تصريح كرد: بايد الگو سازي در زمينه تبليغ صورت بگيرد و مبلغان فعال در پيروزي انقلاب، دفاع مقدس و مناطق محروم به صورت برجسته معرفي شوند.
وي ادامه داد: ممكن است برخي افراد در حوزه نرم افزاري و فكري تاثيرگذاري بيشتري داشته باشند. اين حوزه، حوزه زايشي است كه بيشتر به عنوان عقبه فعاليت فكري معرفي مي‌شود.
باقرزاده با بيان اينكه نبايد از مجاهدت و فعاليت مبلغان كشورهاي عراق و افغانستان كه در زمان جنگ فعاليت‌هاي خوبي داشتند غافل شويم، خاطرنشان كرد: در آيين تجليل از مبلغان برتر نبايد از زحمات اين عزيزان غافل شويم و خوب است كه از آنان نيز تجليل صورت بگيرد.
وي اضافه كرد: همچنين افرادي در كشورهاي امارات و كويت وجود دارند كه انديشه‌ها و افكار امام خميني(ره) را ترويج مي‌كنند كه شايسته است آنها نيز تجليل شوند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار