داوری 33 اثر منتخب کار گروه فلسطین و صهیونیزم شناسی

کار گروه فلسطین و صهیونیزم شناسی، 33 عنوان اثر را در مرحله دوم داوری مورد ارزیابی قرار می دهد. از این تعداد اثر قرار است پنج عنوان کتاب به مرحله نهایی داوری راه یابند و پس از آن اثر برتر انتخاب و معرفی شوند.
کد خبر: ۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰ - 24July 2013

داوری 33 اثر منتخب کار گروه فلسطین و صهیونیزم شناسی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره بین المللی کتاب سال مقاومت-جایزه ادبی شهید آوینی، علیرضا سلطان شاهی، مسوول کار گروه فلسطین و صهیونیزم شناسی اظهار کرد: نزدیک به 100 عنوان اثر با موضوع فلسطین، صهیونیزم، یهود و اسرائیل از دبیرخانه و کتابخانه تخصصی مرکز مطالعات فلسطین دریافت و مورد بررسی قرار گرفت و 49 اثر از مرحله داوری آثار خارج شد. این آثار حداقل امتیازهای لازم برای داوری را کسب نکردند.

وی ادامه داد: با کارشناسی های انجام شده 16 اثر با موضوعات، هنر، عکاسی و کودک و نوجوان با محوریت فلسطین به دیگر کار گروه های جایزه ادبی شهید آوینی فرستاده شد و 33 اثر به مرحله دوم داوری ها راه یافت. البته 3 کتاب دیگر هم به تازگی به مجموعه کتاب ها اضافه شده است که پس از گذراندن مراحل کسب امتیاز و تائید اولیه وارد مرحله بعدی داوری ها  می شوند.

سلطان شاهی افزود: چهار داور برای بررسی و امتیازدهی آثار اعلام آمادگی کرده اند. اکنون این داوران بررسی 33 عنوان کتاب را بر عهده دارند و بر اساس فرم تعیین شده به شکل و محتوای کتاب ها امتیاز می دهند. پس از امتیاز دهی نهایی، پنج عنوان اثر منتخب به آخرین مرحله داوری می روند تا از میان آن ها کتاب سال مقاومت در بخش فلسطین و صهیونیزم شناسی انتخاب و به دبیرخانه جایزه ادبی شهید آوینی معرفی شود.

آئین اختتامیه دومین جشنواره بین المللی کتاب سال مقاومت-جایزه ادبی شهید آوینی مهر ماه سال جاری در تهران به کار خود پایان می دهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار