حجت الاسلام سعیدی:

تخریب باور‌ها و اعتقادات مردم دستور کار دشمنان است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آنچه که امروز در دستور کار دشمنان قرار گرفته است تخریب باور‌ها و اعتقادات مردم به خاطر تغییر رفتارها و سبک زندگی است.
کد خبر: ۱۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱ - 18March 2014

تخریب باور‌ها و اعتقادات مردم دستور کار دشمنان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از رهیاب، حجت الاسلام والمسلمین "علی سعیدی" نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگویی در خصوص نگرانیهای رهبر معظم انقلاب در عرصه فرهنگ اظهار کرد: این انقلاب یک انقلاب دینی، الهی و فرهنگی است و انقلاب فرهنگی یعنی تعمیق باورهای دینی در ذهن و فکر مردم تا اعتقاد و باور آنها افزایش پیدا کند و در رفتار، کردار و سبک زندگی تسری پیدا کند. سبک زندگی مدل و الگویی است که اگر از اسلام گرفته شده باشد مدل مورد نظر ذات باری تعالی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: آنچه که امروز در دستور کار دشمنان قرار گرفته است تخریب باورها و اعتقادات مردم به خاطر تغییر رفتار است و تمام نگرانی رهبران الهی همین بوده است که دشمن بتواند بر روح، فکر و عملکرد مردم تاثیر گذارد.

وی اضافه کرد: دستگاههای فرهنگی هم نقش مثبت دارند و هم نقش منفی، یعنی تئاتر، سینما، آثار مکتوب هنری، الکترونیکی فرهنگ ساز هستند و اینها باور، فکر و اندیشه مردم را میسازند. نگرانی اینجاست که ما یک مقداری نسبت به فرهنگ بیتفاوت شویم و نسبت به اصول و ارزشهای اسلامی در عرصه هنر بیتفاوت باشیم و در حقیقت اباحهگری و تساهل و تسامح را در این عرصه مورد نظر قرار دهند.

وی در پایان تاکید کرد: فرهنگ و دین زیربناست و سینما، تئاتر، آثار هنری و آنچه که در این مجموعه قرار میگیرد باید منطبق بر اصول و ارزشهای دین و انقلاب باشد تا بتوانند فرهنگ دینی را تعمیق بخشد نه اینکه تاثیر منفی بگذارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار