سردار فضلی:

راهیان نور تکرار ارزش‌ها است

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: راهیان نور تکرار ارزش‌ها است، ارزش‌هایی که شهدا و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند بنابراین کسی که در رزمگاه رزمندگان اسلام حضور پیدا می‌کند الگو می‌گیرد و این الگو برای جوان‌های ما سازنده است.
کد خبر: ۱۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱ - 24March 2014

راهیان نور تکرار ارزش‌ها است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار فضلی در یادمان شلمچه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ۲۶ اسفند ۹۲ درباره راهیان نور افزود: دفاع مقدس دارای اهمیت و یک حادثه بزرگ تاریخ انقلاب است که باید از آن پاسداری و زمینه برای عزیمت و حضور در این رزمگاه رزمندگان اسلام فراهم شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پی تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد جلوگیری از تحریفات تاریخ دفاع مقدس گفت: برای عزیزانی که وظیفه روایتگری برای مردم شریف را برعهده دارند کتاب روایت را پیشبینی کردهایم که اگر در جائی اطلاعات مفید نداشتهاند از درون کتاب مقتل خوانی کنند که صحیح و دقیق و اصولی باشد و باید برای مردم شریف ما اهمیت شرایطی که در جنگ پیش آمد و مردی و مردانگی رزمندگان را به خوبی منتشر کنند.

وی با اشاره به تاثیر راهیان نور در روحیه انقلابی نسل جوان خاطرنشان کرد: راهیان نور تکرار ارزشها است، ارزشهایی که شهدا و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند بنابراین کسی که در رزمگاه رزمندگان اسلام حضور پیدا میکند الگو میگیرد و این الگو برای جوانهای ما سازنده است.

سردار فضلی در جواب غربیها مبنی بر روی میز بودن گزینهها گفت: گزینههای ما هم روی میز است و مردم شریف و رزمندگان و دریادلان بسیجی در طی این ۳۶ سال با روحیه جوانمردی و روحیه حفظ وحدت ملی نشان دادند که از آرمانهای اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها