همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی

مراسم روز بسیج هنرمندان در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی مراسم روز بسیج هنرمندان در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲ - 06April 2014

مراسم روز بسیج هنرمندان در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سید جواد هاشمی" رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به روز ۲۰ فروردین روز هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: مراسم روز بسیج هنرمندان در جوار شهدای گمنام در تپه نورالشهدای زنجان برگزار میشود.

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۱۸ عصر آغاز میشود، افزود: ساعت حرکت سرویسهای ایاب و ذهاب از ساعت ۱۶ از محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان است.

این مسئول با اشاره به اینکه علاقهمندان میتوانند برای ثبت نام تا پایان وقت اداری روز سه شنبه با شماره ۴۲۵۹۰۳۰ تماس حاصل کنند، ادامه داد: برای برنامهریزی مناسبتتر ثبت نام اعضا ضروری است.

وی از کوهپیمایی اعضای سازمان بسیج هنرمندان در این روز خبر داد و افزود: این برنامه از سد گاوازنگ زنجان آغاز میشود و تا جوار شهدای گمنام ادامه دارد.

هاشمی با بیان اینکه مراسم اصلی در جوار شهدای گمنام برگزار میشود، خاطرنشان کرد: برنامههای ویژهای برای این روز پیش بینی شده است.

وی از برگزاری خاطرهگویی، شعر خوانی و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت و غبارروبی مزار شهدا خبر داد و افزود: نمایشگاه سیار عکس شهدای هنرمندان زنجان نیز برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار