امیر حیدری در گفت و گو با دفاع مقدس:

ترور شهید صیاد شیرازی عقده منافقین از عملیات مرصاد بود

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: منافقین بغض و کینه خفه کننده‌ای از شهید صیاد شیرازی در دل داشتند که مربوط به عملیات مرصاد بود. شهید صیاد با حضور مقتدرانه خود توانست عملیات مرصاد را با هدایت‌های مدبرانه خود به سرانجام رسانده و راه منافقین را سد کند.
کد خبر: ۱۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ - 09April 2014

ترور شهید صیاد شیرازی عقده منافقین از عملیات مرصاد بود

امیر "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به اولین آشنایی خود با شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، زمانی که این شهید بزرگوار فرمانده نیروی زمینی ارتش بود من فرمانده یکی از گروهان های نیروی زمینی ارتش بودم و اولین آشنایی ما در دوران دفاع مقدس در یکی از عملیات ها شکل گرفت.

جانشین فرمانده نزاجا در خصوص شخصیت و خصوصیات بارز شهید صیاد شیرازی اذعان کرد: ایشان مجسمه ولایت مداری و تقواست، وقتی دنبال یک انسان متقی می گردید باید شهید صیاد را یک الگوی مجسم و نمادی از تقوا بدانید. خلاصه شدن شهید صیاد شیرازی در ولایت و کلام ولایت نمونه بارز ولایت مداری این شهید بزرگوار ونمونه ای از یک انسان مجذوب در ولایت بود.

وی افزود: منافقین نه تنها با ترور شهید صیاد شیرازی، بلکه از اول انقلاب اسلامی چهره خبیث و خون آشام خود را به ملت و نظام ما نشان دادند، برای منافقین اثبات نوکری استکبار مهم بود، ترورهای بسیار کوری در آحاد جامعه داشتند و نیتشان این بود که با ترور این انسان ها بتوانند به اهداف شومشان برسند اما خدا را شکر هم آنها دیدند و هم به پشتیبانانشان اثبات شد که ملت ایران روز به روز مقتدر تر شده و برای مقابله با دشمنان خود ثابت قدم تر ایستاده است.

جانشین فرمانده نزاجا در خصوص ترور شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: منافقین بغض و کینه ای خفه کننده از شهید صیاد شیرازی در دل داشتند و کینه ی آنها بر می گشت به عملیات مرصاد که شهید صیاد با حضور مقتدرانه خود توانست عملیات مرصاد را با هدایت های مدبرانه خود به سرانجام برساند و راه منافقین را سد کند و همین امر باعث شده بود عقده ای به بزرگی یک کوه در دل منافقین از صیاد به وجود بیاید.

وی ادامه داد: منافقین فکر می کردند با ترور این شهید بزرگوار می توانند عقده گشایی کنند و به اهداف شوم خود برسند ، اما بدانند در هر کلاس درس دانشکده افسری ارتش حداقل 50 صیاد، در هر گردان ما حدود 600 صیاد و در هر لشکر ما 10 هزار صیاد وجود دارد و با شهادت صیادها فقط زمینه رشد هزاران صیاد دیگر را فراهم کرده اند.

امیر حیدری تاکید کرد: منافقان بدانند با این ترورها هرگز به نتیجه نخواهند رسید، ملت ایران روز به روز هوشیارتر، مقاوم تر در رکاب ولایت ثابت قدم خواهند ماند و برای همیشه نام پلید منافقان را از صحنه حذف خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار