همایش تکریم مادران و همسران شهدا در زرند برگزار شد

همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) همایش تکریم مادران و همسران شهدا با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا در شهرستان زرند برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹ - 14April 2014

همایش تکریم مادران و همسران شهدا در زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، همایش تکریم مادران و همسران شهدا یکشنبه شب با حضور "حبیبالله خنجری" فرماندار، جمعی از مسئولان، خانوادههای شهدا و ایثارگران و همسران و مادران شهدا در شهرستان زرند برگزار شد.

"عباس ایرانمنش" از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این همایش با تسلیت رحلت بانوی بزرگ اسلام، حضرتام البنین(س) اظهار داشت: یکی از کمالات ارزشمند این بانو تربیت فرزندانی است که همه در دفاع از حریم ولایت و امامت جان خود را فدا کردند.

وی شهدا را والاترین و وفادارترین آحاد مردم به اسلام و انقلاب دانست و با اشاره به صبر و استقامت مادران و همسران آنها بیان کرد: مادران و همسران شهدا با الگوپذیری از آن حضرت به این مقام والا رسیدند.

همچنین سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با قدردانی از حضور مسئولان و خانوادههای معظم شهدا در این همایش، پیرامون اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و الگوگیری از سیره زندگی آنان مطالبی بیان کرد.

علی عرب با اشاره به اینکه بزرگترین نعمت کشور ما داشتن استقلال، آزادی و اقتدار است، اظهار داشت: در این زمینه تکریم و بزرگداشت خانوادههای شهدا یک وظیفه برای همه محسوب میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار