مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد عنوان کرد

حضور بیش از ۱۰۰۰ رزمنده یزدی در عملیات بیت المقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بیش از ۱۰۰۰ رزمنده یزدی حضور داشتند.
کد خبر: ۱۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ - 23May 2014

حضور بیش از ۱۰۰۰ رزمنده یزدی در عملیات بیت المقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، سرهنگ "محمد رجبی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد اظهار کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استان یزد برنامههای متعدد و ویژهای را در راستای رسالت خود در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: به همت، لطف و ایثارگریهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، امروز هیچ یک از کشورهای بلوک شرق و غرب جرأت تجاوز و دست درازی نظامی به کشور ایران اسلامی ندارند.

دشمنان میخواهند با حذف روحیه شهادت به درون جامعه رخنه کنند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد تصریح کرد: امروز دیگر شاهد به گوش رسیدن صدای توپ، تانک و مسلسل از سوی بیگانگان نیستیم.

سرهنگ رجبی گفت: دلیل این موضوع این است که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی سعی دارند با از بین بردن فرهنگ و روحیه شهادت و ایثار بین جوانان و اقشار مختلف به درون جامعه رخنه کنند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات بیت المقدس بیش از ۱۰۰۰ یزدی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی استان یزد بیش از ۴۰ هزار نفر از جوانان متعهد و ولایتی خود را برای مقابله با دشمن بعثی به جبههای حق علیه باطل اعزام کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد تصریح کرد: از هر۱۰ نفر نیروی اعزامی از استان یزد به جبههها ۱ نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدهاند.

سرهنگ رجبی بیان کرد: این خود بزرگترین سند و افتخار مردمان پاک و شهید پرور یزد در راستای انقلاب مداری، ولایتپذیری و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه هشت سال جنگ تحمیلی به شمار میرود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار