سردار آسودی:

تحقق فرمایشات رهبر انقلاب می‌تواند زمینه‌ساز ظهور باشد

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه گفت: با بیان اینکه تحقق فرمایشات رهبر انقلاب می‌تواند زمینه‌ساز ظهور باشد،گفت: شناخت ولی فقیه بسیار مهم است.
کد خبر: ۲۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴ - 29May 2014

تحقق فرمایشات رهبر انقلاب می‌تواند زمینه‌ساز ظهور باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران، در مراسمی که صبح امروز در حسینیه جماران برگزار شد، گفت: خداوند برای حضرت یعقوب(ع) یک یوسف قرار داد، در حالی که برای پیامبر اکرم(ص) ۱۲ یوسف را درنظر گرفته بود.

وی ادامه داد: خداوند یوسفهای خود را پس از رحلت پیامبر(ص) یک به یک به میدان فرستاد، اما برخی افراد ناخلف، این فرزندان رسول الله(ص) را یا در بند زندان کردند و یا به شهادت رساندند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه با بیان اینکه آخرین یوسف پیامبر(ص)، حضرت بقیةالله الاعظم(عج) است، افزود: حضرت صاحب الزمان(عج) به عنوان آخرین برگ برنده خداوند برای نجات بشریت از گمراهی است، به همین دلیل خداوند به آسانی اجازه ظهور حضرت را نخواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند برای ظهور حضرت حجت(عج) منتظر آمادگی امت است؛ در زمان غیبت، مردم کره زمین در یک زمان و مکان خاصی باید امتحان آمادگی ظهور را با موفقیت بگذرانند که این آزمون الهی در زمان انقلاب اسلامی ایران آغاز و تا به الان نیز ادامه دارد.

سردار آسودی با بیان اینکه نایبین امام زمان(عج) برای محک زدن آمادگی امت توسط خداوند در نظر گرفته شدهاند، تصریح کرد: مردم ما در مقابل اولین نایب حضرت حجت(عج) یعنی امام خمینی(ره) به خوبی از پس آزمون الهی برآمدند و به امام خود در همه حال یاری رساندند، حضور پررنگ مردم در صحنههای انقلاب و دفاع مقدس نیز جزء همین آزمون الهی بود.

وی ادامه داد: اما برخی از خواص آن زمان همانند خوارج زمان ولایت امیرالمؤمنین(ع) بر ضد امام خمینی(ره) حرکت میکردند، تا آنجا که رهبر کبیر انقلاب اعلام کردند که من از خدا مرگم را خواستم.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه اظهار کرد: لطف خدا شامل امت مسلمان ایران شد و نایب دیگری برای ما مشخص شد، رفتار مردم در نسبت به امام خامنهای که دومین نایب بر حق امام زمان(عج) هستند نیز یک آزمون الهی است.

وی با اشاره به ارادت ملت ایران به حضرت آیتالله خامنهای گفت: بعضی از خواص دل ایشان را به رنج میآورند؛ در فتنههای مختلفی که پس از انقلاب پشت سر گذاشتیم و به خصوص در فتنه ۸۸ مشاهده کردیم که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اصل ولایت فقیه و نایب امام زمان(عج) دشمنی و مخالفت دارند.

سردار آسودی با بیان اینکه تحقق فرمایشات رهبر انقلاب میتواند زمینهساز ظهور باشد، تأکید کرد: شناخت ولی فقیه بسیار مهم است، برای شناخت ولی فقیه میتوانیم به سخنان امام خمینی(ره) در مورد ولی فقیه مراجعه کنیم و از با استفاده از آن ولی فقیه زمان خود را بشناسیم.

وی ادامه داد: پاسداری از نایب امام زمان(عج) در ابتدا شناخت و بعد ارادت و در آخر حمایت امت را نیازمند است، اگر این سه کار را به ترتیب و به درستی انجام دهیم قطعا پاسداری از ولی فقیه تا آخرین قطره خون انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در پایان با بیان اینکه شناخت ولی فقیه امری واجب است، گفت: من از ملت مسلمان ایران و به خصوص جوانان میخواهم که در جهت شناخت نایب بر حق امام زمان(عج) تلاش کنند تا بتوانند از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار